قیمت گذاری خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ
بلاگ, دیجیتال مارکتینگ, کسب و کار الکترونیک, مارکتینگ, وبلاگ

قیمت گذاری خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ

Advertisements

قیمت گذاری خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان یک خلاقیت و به معنای نگاه بلندمدت به همکاری‌های معتبر و کارهایی است که می‌تواند نام شما را طنین انداز کند شناخته می‌شود.

اینفلوئنسرها معمولاً برای همکاری مؤثر با برندها، باید یک پایگاه خوب از فالوورها بعنوان مثال در اینستاگرام (Instagram) داشته باشند. ما متوجه شدیم که حداقل بین ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون فالوور برای شروع حتماً باید داشته باشند.

بسیاری از افراد درباره این موضوع نظرات مختلفی دارند اما برای اینکه ایده روشنی از میزان دستیابی، مشارکت و رشد خود داشته باشند ابتدا باید مخاطبان کافی برای ردیابی، تحلیل و کیفیت حساب کاربری پیدا کرده باشند.

نقاط عطف و مهم برای رشد اینفلوئنسرها

اولین قدم قبل از فکر کردن در مورد روش‌های قیمت گذاری این است که داده‌هایی داشته باشید که بتواند به شما در افزایش درآمدتان به مرور زمان کمک کند. در اینجا دو نکته مورد علاقه ما برای نظارت و بررسی وجود دارد:

دنبال کنندگان یا فالوورها: برای یافتن تعداد دنبال کنندگان / کاربران ماهانه وبلاگ : به سراغ حساب کاربری خود بروید یا با ابزار گوگل آنالیتیکس Google Analytics به یک عدد دقیق برسید.

میزان تعامل کاربران: با استفاده از فرمول نشان داده شده در این مطلب می‌توانید میانگین تعامل خود را در ۳۰ روز گذشته محاسبه کنید. به سادگی میانگین پست‌هایتان را با بیشترین و کمترین تعامل محاسبه کنید و سپس درصد آن را بدست آورید .

معمولاً افراد کمتری در مورد چراهای کسب و کار خود سوال می‌کنند و برایشان چنین فاکتور مهمی است اما تعامل و برگشت مخاطب برای توجیه هزینه خدمات و همچنین افزایش اعتبار برای برندهایی که به دنبال تقویت ROI هستند مهم است. علاوه بر تعامل، صرفه جویی، اشتراک و دیده شدن استوری‌ها هم برای شرکا و حامیان احتمالی بسیار مهم است.

محتوای استوری

وقتی صحبت از استوری ها می‌شود، توصیه ما این است که آنها را به یک پکیج با یک پست اضافه کنید، مگر اینکه شما به دنبال ارائه یک استوری مستقل به عنوان یک پیشنهاد جداگانه باشید.


این مطلب را هم بخوانید : آینده بازاریابی اینفلوئنسر چگونه خواهد بود؟


سه روش قیمت گذاری در خدمات اینفلوئنسرها

شما بعنوان یک اینفلوئنسر یک پایگاه خوب دارید و می‌خواهید از فالوورها و تعامل با آنها استفاده کنید و خدمات و بسترهای مختلفی را که برای ایجاد یک تصویر واضح از همکاری و هزینه کلی را ترکیب کرده‌اید را به نمایش می‌گذارید.

به عنوان یک قاعده کلی، وقتی نوبت به قیمت گذاری خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ می‌رسد ، زمان ، منابع مورد نیاز و هزینه‌های مرتبط با پست را در نظر بگیرید و آنها را به قیمت خود تبدیل کنید.

در اینجا سه ​​روش معمول قیمت گذاری خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ ذکر شده است:

پروژه محور: اگر از قبل در نوع خاصی از بخش‌های مختلف تخصص دارید ، دریافت هزینه بصورت پروژه‌ای بهترین حالت برای یک اینفلوئنسر است. با این روش می‌توانید سریع پروژه را به پایان برسانید و درآمد خوبی هم داشته باشید.

ساعت: این می تواند بهترین انتخاب برای انجام پروژه‌ای باشد که چندین ساعت به طول خواهد انجامید. با این حال، اکثر مشتری‌ها در مورد پرداخت ساعتی احتیاط می‌کنند، بنابراین توصیه می‌کنیم مقدارساعت هر پروژه را از قبل تعیین کنید.

بلوک بندی: اگر به طور جداگانه هرکدام از عناصر پروژه را (به عنوان مثال پست ها، فیلم ها، استوری ها، انتشار محتوا) به صورت جداگانه قیمت گذاری کنید، می‌توانید مبلغی را از هر بلوکی که در یک پروژه آورده‌اید دریافت کنید و به مشتزیان خود اجازه دهید بلوک‌ها را خودشان انتخاب کنند.

اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی یا اثیرگذار شبکه های اجتماعی کیست؟

موارد دیگری که باید در قیمت گذاری خود لحاظ کنید

رعایت مسایل حقوقی: بسیارخوب است که از یک برند برای تغییر شکل یک پست بیشتر هزینه دریافت کنید که البته این به مهارت عکاسی شما بستگی دارد. اما مطمئن باشید که احقوق کپی رایتینگ رعایت شده باشد.

نوع محتوا: اگر به دنبال تمرکز روی تصاویر ، فیلم ها یا محتوای پویا باشید، باعث تغییر قیمت شما می‌شود.

درصدی را برای موارد اضافی قرار دهید: گاهی اوقات ساده بودن بهتر است، بنابراین به جای داشتن یک منوی کامل از خدمات متنوع، می توانید خدمات خود را ساده نگه دارید. مثلاً:
تعامل بیش از ۳٪ + ۲۰٪
استاپ موشن: ۳٪+۴۵٪

شروع گفتگو در مورد قیمت گذاری

اگر می خواهید حداکثر ارزش را برای مشتریان خود فراهم کنید ، بسته های مختلفی را ارائه دهید که با سطوح مختلف خدمات شما همخوانی داشته باشند.

ممکن است بخواهید ۲۰٪ به قیمت اصلی خود اضافه کنید و به نقطه‌ای برسید که از آن راضی باشید. بنابراین به جای توافق نامه‌های تبلیغاتی یک طرفه، چشم اندازتان را به سوی کار با برندهایی که به دنبال شریک طولانی مدت هستند، هدایت کنید.

به طور کلی ، برای شناساندن ارزش خود، باید سوالاتی را از خود بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *