آموزشی, کسب و کار

دستیابی به مخاطبان در سراسر جهان: راهنمای سئو بین المللی

Advertisements

سئو بین المللی

در عصری که گسترش جهانی بوجود آمده ، دیگر هیچ اندازه ای متناسب با رویکرد وجود ندارد. هر بازار با مجموعه ای از فرصت ها و چالش های منحصر به فرد خود همراه است ، بنابراین اگر قصد موفقیت بین المللی را دارید ، تطبیق و بومی سازی استراتژی بازاریابی شما بسیار مهم است.
با استفاده از این مقاله، می توانید سئو خود را با بومی سازی برای بازارهای بین المللی جدید بهینه کنید ، و اطمینان حاصل کنید که بهترین گزینه برای بازاریابی افراد جدید و فرهنگ های جدید هستید.

سئو بین المللی چیست؟

سئو بین المللی همان هدف سئو را دارد: “بهبود دید و عملکرد ارگانیک در گوگل و سایر موتورهای جستجو”. با ایجاد سئو بین المللی ، تمرکز بر بهبود این دید در بازارهای مختلف جهانی خواهد بود.
مهم نیست که بازار ، روند یکسان داشته باشد: مسائل فنی ، شکاف های محتوا و شکاف های بک لینک را شناسایی کنید و از این شناخت ها بمنظور ساختن یک استراتژی دفع فشار استفاده کنید. با این حال ، ویژگی های هر تاکتیک بسته به متغییرهای بازار دارد. به عنوان مثال ، سیگنال های اعتماد به وب سایت ها در کشورهای مختلف متفاوت است و مهم است که در صورت رقابت آنلاین با مشاغل محلی ، این اعتماد را کسب کنید.

به همین ترتیب ، قالب محتوا در یک بازار با بازار دیگر متفاوت است و اگر می خواهید یک برنامه بازاریابی با محتوای موفق ایجاد کنید ، باید بدانید کدام رسانه برای شما مناسب است. شناسایی تفاوت در شیوه ها و رفتارهای رایج قطعاً باعث گسترش و شکوفایی بین المللی شما خواهد شد.
در این مقاله ، ما شما را از مراحل لازم برای شناسایی و اجرای یک استراتژی سئو استفاده خواهیم کرد ، نکات عملی ارائه می دهیم ، و در مورد نمونه بدنام بین المللی اشتباه صحبت می کنیم.

نحوه اجرای سئو بین المللی

شما بازاری را شناسایی کرده اید که شرکت تان مایل است محصول یا خدمات خود را در آن شروع کند – استراتژی سئو شما از کجا شروع می شود؟ چهار مرحله مهم برای برنامه ریزی و اجرای استراتژی بین المللی سئو شما وجود دارد.

۱- تحقیق ، تحقیق ، تحقیق

قبل از شروع تجارت در یک بازار جدید ، باید بازار را به درستی درک کنید. چه شکافی در بازار برند شما وجود دارد و رقابت موجود چیست؟ مخاطبان هدف شما در این بازار چگونه شما را مقایسه می کنند – آیا از همان رسانه ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟ آیا منافع آنها یکسان است؟ سفر مشتری آنها به چه صورت است؟

۲- کلید واژه ها

• به چه کلمات کلیدی در آن بازار گرایش هست که مربوط به محصول شما باشد؟
• مشکل کلمه کلیدی این اصطلاحات چیست؟
• آیا در حال حاضر برای هر یک از این شرایط در آن کشور رتبه بندی می کنید؟

۳- رقبا

• در حال حاضر براساس کدام اصطلاحات جستجو رتبه بندی می شوند؟
• در مورد چه موضوعاتی محتوا می نویسند؟
• مشخصات بک لینک آنها در کشور منتخب با کشور شما چگونه مقایسه می شود؟

۴- رفتار

• آیا هنجارهای فرهنگی قابل توجهی وجود دارد که بتواند در نحوه عرضه این مخاطبان تأثیر بگذارد؟ به عنوان مثال. آیا رنگ ها دارای اهمیت های مختلفی هستند؟
• آیا همه به یک زبان صحبت می کنند یا زبان آنها مختلف است؟
• انتظارات آنها از تجارت الکترونیک چگونه است؟ به عنوان مثال. آیا انتظار می رود تحویل رایگان باشد؟ آیا آنها دارای گواهینامه های امنیتی مختلف هستند؟

اگر واقعاً مشتری و بازار خود را بشناسید می توانید یک استراتژی موثر سئو برای این مراحل داشته باشید. درغیر اینصورت مانع از ورود شما به بازارهایی خواهد شد که در حال حاضر تقاضای کافی برای تجارت شما وجود ندارد.

منبع: Search Laboratory

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *