بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی

ابزار ایمیل مارکتینگ

ابزارهای بازاریابی به مرور زمان تکامل می‌یابد، در حالی که برخی ابزارها به سرعت پیش می‌روند و از یکدیگر جلو می‌زنند و یا منسوخ می‌شوند. یکی از کانال‌هایی که مشابه قبل باقی مانده است، ایمیل است.در حقیقت، ابزار بازاریابی ایمیلی همچنان به عنوان برترین کانال بازاریابی محتوا برای بازاریابان B2C و B2B است. 87٪ بازاریابان B2B و 77٪ بازاریابان B2C از ایمیل برای زیاد کردن مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

با این نتیجه‌گیری، بازاریابان هنوز هم در برنامه بازاریابی ایمیلی خود با مشکلات و چالش‌هایی روبرو هستند. یکی از این چالش‌های اصلی صرف مدت زمانی است که برای ایجاد یک ایمیل زیبا و جذاب صرف می‌کنند. پس بدون ابزار کارآمد ، بازاریابان ممکن است در پایان وقت زیادی صرف ایجاد و ارسال ایمیل کنند.

بسیاری از شرکت‌ها برای این وضعیت راه‌حل‌هایی پیشنهاد می‌کنند که با این حال هم ابزارهای بازاریابی ایمیل گران نیستند. شما با کمی جستجو می‌توانید تعداد زیادی ابزار رایگان برای بازاریابی ایمیلی پیدا کنید که در صرفه‌جویی وقت و هزینه به شما کمک می‌کند.


این مطلب را هم بخوانید: بازاریابی ایمیلی چیست؟


در این لیست ما 6 تا از بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی رایگان را معرفی می‌کنیم:

بازاریابی ایمیلی

1- Sender

Sender یکی از بهترین ابزارهای رایگان ایمیل برای بازاریابی است که دارای امکاناتی برای اطمینان از رسیدن ایمیل است. این امکان را به شما می دهد تا خبرنامه‌های زیبا ایجاد کنید.

شما فقط یک الگو انتخاب کنید و آن را با عناصری مانند تصاویر، فیلم ها و متن برای خودتان سفارشی کنید. حتی می توانید خبرنامه‌های خود را برای هر گیرنده‌ای شخصی کنید تا تأثیر بیشتری ایجاد کند.

Sender

ویژگی تحلیلی قوی در Sender یکی از مهمترین دلایلی است که در لیست ما قرار دارد. Sender این امکان را برای شما فراهم می کند که بدانید چه کسی ایمیل‌های خود را باز و بر روی لینک‌ها کلیک کرده است.حتی به شما کمک می‌کند تا پروفایل‌های خریدار دقیق را بر اساس اقدامات مشترک خود بسازید ، بنابراین می توانید استراتژی ایمیل موجود و پیشنهادات قانع کننده خود را بهینه کنید.

برنامه رایگان: حداکثر 2500 مشترک و 15،000 ایمیل در هر ماه

طرح پرداخت شده: تقریباً با 10 دلار در هر ماه شروع می‌شود.

2- Sendinblue

Sendinblue یک بستر ارتباطی بازاریابی است که هم ابزار بازاریابی ایمیل و هم عملکردهای دیگری مانند مدیریت ارتباط با مشتری و ایجاد صفحه فرود را در اختیار شما قرار می‌دهد.با بیش از 70 قالب طراحی ، کارکردهای طراحی ایمیل Sendinblue ایجاد یک ایمیل زیبا را آسان می‌کند.

بعلاوه ، همه این قالب ها پاسخگو هستند و می‌توانید نتایج را پیش نمایش کنید تا اطمینان بیابید که طراحی شما به شکلی که می‌خواهید در هر قالب صفحه نمایش پطور به نظر می‌رسد.

پس از طراحی ایمیل خود ، می توانید از امکاناتی مانند تست A / B و لیست گیرنده‌های تقسیم شده استفاده کنید تا تلاش خود را برای بهینه‌سازی کمپین‌ها و هدف‌گیری مخاطبان ایده‌آل به انجام برسانید.

Sendinblue

برنامه رایگان: حداکثر 300 ایمیل در روز

طرح پرداخت شده: در ماه از 25 دلار شروع می شود.

3- Omnisend

Omnisend یک پلت فرم پیشرفته بازاریابی تجارت الکترونیک است که تمام سیستم عامل‌های ارتباطی شما را در یک مکان جمع می‌کند. برنامه رایگان آن فقط ایمیل را در بر می‌گیرد ، اما برای حمایت از بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک و متوسط کافی است.

Omnisend این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از محرک‌های رفتاری، تحویل نامه الکترونیکی خود را به صورت خودکار انجام دهید و بر اساس راحتی مشتریان، ارتباطات خود را به راحتی انجام دهید.

شما می توانید از داده‌های جامع مخاطبان برای ارسال پیام‌های بازاریابی ایمیل مرتبط تر استفاده کنید. خبرنامه‌های جذاب را با استفاده از ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان مانند انتخاب محصول ، طراحی کنید و نیز به شما این امکان را می‌دهد تا تمام کالاهایی را که می‌خواهید در ایمیل درج کنید ، انتخاب کنید.همچنین می‌توانید کدهای کوپن تخفیف و جعبه‌های هدیه را برای بهینه سازی بیشتر عملکرد ایمیل خود درج کنید.

Omnisend

برنامه رایگان: حداکثر 15000 ایمیل در هر ماه و 2000 ایمیل در روز

طرح پرداخت شده: از 16 دلار در ماه شروع می شود

4- SendPulse

SendPulse خودش را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی چند کاناله تبلیغ می‌کند ، اما ویژگی بازاریابی ایمیلی آن محبوب‌ترین است. این ابزار همراه با چندین قالب ایمیل طراحی شده حرفه ای است که می‌توانید با استفاده از یک ویرایشگر ، به راحتی آنها را سفارشی سازی کنید.

سپس می توانید بر اساس رفتار کاربر ، ماشه رویداد و سایر متغیرها ، این ایمیل های سفارشی شده را بطور خودکار در زمان مناسب ارسال کنید.

ویژگی رتبه بندی مشترکان در SendPulse روشی عالی برای شناسایی ارزشمندترین مشترکین شما است. این امکان را به شما می‌دهد تا نرخ باز و کلیک و همچنین میزان خواندن و خوانده نشده توسط هر مشترک را تجزیه و تحلیل کند.

حتی می‌توانید زمینه شخصی متن جایگزین را برای شخصی سازی ایمیل های خود بر اساس نام ، جنسیت ، تاریخ تولد ، سن و نقش شغل خود تنظیم کنید.

برنامه رایگان: حداکثر 2500 مشترک و 15،000 ایمیل در هر ماه

طرح پرداخت شده: در ماه از 7.88 دلار شروع می شود

5- Benchmark

Benchmark گزینه ای عالی برای یک ابزار بازاریابی ایمیل برای طراحی ایمیل‌های پاسخگو است ، عالی به نظر می‌رسد. اگر نیاز به افزودن تصاویر به ایمیل خود دارید ، می توانید حتی تصویر را روی آن ویرایش کنید.

ویرایشگر ایمیل به شما این امکان را می‌دهد تا افکت ، برچسب و متن اضافه کنید و پیام خود را بطور موثر ارسال کنید.

شما می توانید بر اساس صنعت ، نوع و مناسبت از بین قالب های از پیش طراحی شده ، گزینه ای را انتخاب کنید. برای صرفه جویی بیشتر در HTML ، حتی می توانید از ویرایشگر کد برای ساخت ایمیل از ابتدا استفاده کنید.

ویژگی نمای دوگانه به شما امکان می دهد تا هنگام ویرایش آن ، طراحی ایمیل خود را مشاهده کنید ، که این امر کل فرآیند ایجاد ایمیل را ساده می کند.

الگوهای طراحی پاسخگو ایمیل
برنامه رایگان: حداکثر 2،000 مشترک و 14000 ایمیل در هر ماه

طرح پرداخت شده: با 13.99 دلار در ماه شروع می شود

6- Mailchimp

Mailchimp یک پیشرو در ابزارهای بازاریابی ایمیلی است که احتمالاً درباره آن خیلی شنیده‌اید. برنامه رایگان آن با ویژگی‌های اصلی بازاریابی ایمیل مانند ایجاد ایمیل و برنامه ریزی را برای شما فراهم می‌کند.

آنچه این ابزار را به یک ابزار عالی برای بازاریابی ایمیل تبدیل کرده است ، ویژگی‌های توصیه‌ای هوشمند آن است که داده‌های ارزشمند مخاطب را برای بهینه سازی تلاش‌های بازاریابی شما فراهم می‌کند.

طراحی ایمیل در سیستم عامل با استفاده از Content Manager آسان است ، جایی که می‌توانید تصاویر و فایل‌های خود را برای دسترسی آسان ذخیره کنید.

Mailchimp به شما امکان می‌دهد تا در مراحل حساس سفر خریدار ، ایمیل‌های خود را به طور خودکار ارسال کنید، بنابراین می‌توانید به راحتی ایمیل‌های خوش ‌آمد ، تایید سفارش، یادآوری سبد خرید رها شده و موارد دیگر را ارسال کنید.

برنامه رایگان: حداکثر 2،000 مشترک و 10،000 ایمیل در هر ماه

طرح پرداخت شده: از 9،99 دلار در ماه شروع می شود


جدول مقایسه سرویس دهندگان ایمیل مارکتینگ

سرویسمحدودیت اعضامحدودیت ارسال ماهانهمحدودیت ارسال روزانه
SendinblueUnlimited9,000300
Mailchimp2,00010,0002,000
BenchmarkUnlimited250None
OmniSendUnlimited15,0002,000
Sender2,50015,000None
MailerLite1,00012,000None

5/5 - (15 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟