برند شخصی در تجارت

در بحث برند شخصی شخصیت پر جنب و جوش کلید اصلی رقابت شما در میدان شلوغ است – آیا برند تجاری شما واقعا به یاد ماندنی است؟ برخی از شخصیت ها را تزریق کنید و از رهبران بازار یاد بگیرید

برندهای بزرگ با انسان‌ها قابل مقایسه اند…
ما غالباً به سمت كسانی که شخصیت قوی و تأثیر مثبتی دارند جذب می شویم – و همیشه آنها را به یاد می آوریم.

فکر کنید: افراد مشهور و نامی!

برای اینکه به چنین نمادی تبدیل شوید ، به برند تجاری خود نیاز دارید. دائماً روی صحنه باشید و همیشه در ذهن بمانید.

آگاهی بیشتر از برند = فروش بیشتر.

با این حال ، برای این کار به یک ثبات شخصیت در کلیه کانالها نیاز است. شما ضمن حفظ تحسین و توجه فداکارانه از مشتریان موجود ، در رقابت برای جذب افراد و مشاغل جدید باید پیروز شوید.

“ارائه مداوم برند به 23٪ افزایش درآمد متوسط ​​برگردان خواهد شد.”

در برن شخصی افراد یکی از مؤلفه های اصلی هویت موفق برند ، شکل گیری نمونه (Archetype) نام تجاری به عنوان شخصیت اصلی است. مانند نقش یک بازیگر در یک فیلم ، به بهترین شکل توصیف می شود!

اکنون ، می توان از نمونه اولیه ها به عنوان “شخصیت های فراگیر” نام برد که از ویژگی های شخصیتی مختلف برند ناشی می شود. این صفات عبارتند از:

هیجان
مطلوب بودن
پیچیدگی
صلاحیت
ناهمواری
خلوص

طبق تحقیقات گروه Sprout Social ، ممکن است مشتریان چنان آرگوس را دوست نداشته باشند ، حتی اگر تا به امروز چنین شخصی را دنبال کرده باشند …

بدیهی است ، روشی که شما 1) نام تجاری خود را ارائه می دهید ، و 2) ارتباط عمومی خود را انجام می دهید ، تأثیر عمیقی بر هر جنبه تجاری داشته باشد.

به نظر می رسد صدای توئیت آرگوس از زمان حذف مکالمات خود با این شرکت – نشان می دهد که او احتمالاً برای خجالت کشیدن ساخته شده است.

تصمیم سازی

احساسات مخاطب به طور مداوم توسط زبان برند، هویت بصری، قابلیت دسترسی و بیان شکل می گیرد.

این برداشت های ذهنی تجمعی منجر به نتایج مثبت یا منفی (فروش ایجاد شده یا فروش از دست رفته) می شود – در مجموع ، یک فرایند عمده از چرخه تحقیق / خرید است که همه ما در زندگی مدرن با آن بسیار آشنا هستیم:

“کارشناسان تخمین می زنند که 90٪ از کل تصمیمات خرید به صورت ناخودآگاه انجام می شود.”

برای موفقیت در روانشناسی مشتریان ، ابتدا باید نیاز به شخصی سازی شغل خود و ارتباط با این افراد را به روشی معنی دار و به یاد ماندنی – در یک سطح احساسی (مثبت) تأیید کنید.

هرچه تصمیم بگیرید ، ایده خوبی است که در ابتدا شخصیت برند خود را در اطراف چهار رفتار برتر طرفدار مصرف کننده مهندسی کنید:

  • صادقانه
  • مهربان
  • مفید
  • خنده دار (در حالی که به هزینه مشتری / مخاطب نیست)

(منبع: اخبار ISPO)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *