برندینگ, برندینگ شخصی, بلاگ, وبلاگ

برند شخصی

Advertisements

ایده “برند شخصی” برای اکثر افراد غیر معمول است. اما، جایی مثل اینترنت که همه چیز ، چه خوب و چه بد ، برای همیشه در آن ذخیره می‌گردد، می توان داشتن برند تجاری شخصی را مهمتر از همیشه دانست.

افراد غالباً در مورد تمایل به ایجاد برند شخصی خود صحبت می کنند. شما بدون شک می دانید یک برند تجاری چیست – ما هر زمان که در مورد بازاریابی تأثیرگذار صحبت کنیم ، مرتباً به برندها مراجعه می کنیم. اما شما احتمالاً به داشتن یک برند فکر نکرده‌اید.

آیا تا به حال نام خود را در گوگل جستجو کرده اید؟ ممکن است متوجه شوید که افراد دیگر نام شما را به اشتراک گذارده‌اند. اما آنچه که آنها از شما یاد می کنند، همان است که شما می خواهید جهان ببینید؟ یا باید مطالب ذخیره شده آنلاین خود را “تغییر دهید” تا آن را قابل قبول تر جلوه داده و شما را با طور مطلوب تری معرفی کند؟

برند شما این است که چگونه خود را تبلیغ می کنید. این ترکیبی بی نظیر از مهارت ها، تجربه ها و شخصیت هایی است که می خواهید دنیا شما را با آن ببیند. این داستان داستان شماست، و اینکه چگونه این رفتار، گفتار و ناگفته‌ها و نگرش شما را منعکس می کند.

شما از برندتان استفاده می کنید تا خود را از افراد دیگر متمایز کنید. می توانید برند شخصی خود را با کسب و کارتان به گونه ای مرتبط کنید که هیچ برند تجاری شرکتی نتواند با آن رقابت کند.

چرا باید برند شخصی داشته باشید؟

از نظر حرفه ای، برند شخصی تصویری است که افراد از شما می بینند. این می تواند ترکیبی از نحوه نگاه شما به زندگی واقعی، چگونگی تصویربرداری رسانه ها از شما باشد و تصور اینکه افراد چه اطلاعاتی از به شما به صورت آنلاین بدست می آورند.

شما هم می توانید از برند شخصی داشتن چشم پوشی کنید و بصورت غیرارگانیک، تبلیغات زیاد و غیره پیشرفت کنید ، اما بهترین راه استفاده از تغییر دادن سیاست‌های برند شخصی بدست خواهد آمد تا شما را به عنوان شخصی که می خواهید باشید نشان دهد.

در روزهای قبل از اینترنت، برند شما فقط کارت ویزیت بود. مگر اینکه در رسانه ها شخصیت خاصی داشته باشید یا کسی که چهره تبلیغاتی بود، لذا کمتر کسی از شما چیزی می‌دانست. در دنیای بسیار عمومی امروز، که در آن هر اقدام کوچک به طور گسترده در رسانه های اجتماعی مورد بحث قرار می گیرد، نباید شما بسیار ناشناس بمانید.

چرا برندسازی شخصی مهم است؟

اگر می خواهید تأثیرگذار باشید ، باید یک برند شخصی قدرتمند ایجاد کنید. برند شخصی شما کمک می کند تا از همه افراد متمایز شوید. شما می توانید از برند شخصی خود برای نشان دادن دانش و مهارت‌های‌تان در مورد حوزه های تخصصی خود استفاده کنید. از بسیاری جهات ، برند شخصی شما چیزی است که شما را به یاد ماندنی می کند.

متولدین هزاره بی اعتمادی زیادی به تبلیغات دارند. ۸۴٪ هزاره ها به تبلیغات و مارک هایی که ایجاد می کنند اعتماد ندارند. با این حال ، آنها آماده هستند تا به افرادی که احساس می کنند “می دانند” اعتقاد پیدا کنند- حتی افراد بازرگان پشت برندهایی که نفرت دارند.

این به معنای تجدید نظر عمده در مورد نحوه بازاریابی کسب‌وکار است. در واقع این یکی از دلایلی است که باعث می شود بازاریابی تأثیرگذار (اینفلوئنسر) در طی سالهای اخیر اینقدر موفق شود.

قبل از اینکه این عبارت حتی به خوبی شناخته شود برای مشخص کردن چهره اپل، استیو جابز از برند شخصی استفاده می کرد. به همین ترتیب، برند ایلان ماسک احتمالاً از برند تجاری شرکت تسلا بهتر شناخته شده بود.

این منطقی است که هر صاحب مشاغل یا مدیر کسب‌وکارها قبل از تلاش برای ارسال پیام شرکت، باید ابتدا با مشتریان بالقوه پیوند برقرار کنند.

One thought on “برند شخصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *