ارتباط بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی

بازاریابی تعاملی
بازاریابی تعاملی

بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی دارای ارتباط نزدیک هستند.

بازاریابی نسل چهارم به نوعی از بازاریابی گفته می‌شود که روز به روز زندگی انسان‌ها را بیشتر تحت تاثیر بازاریابی دیجیتال قرار می‌‌دهد و در واقع چارچوب گسترده‌ای مبتنی بر چشم اندازهای دنیای واقعی از شکلی که مخاطبان در حال حاضر هستند و در آینده خواهند بود ارائه می‌دهد.

اگر بازار شما شامل دسته‌های متفاوتی از مخاطبان با سلایق و علایق متفاوت است مطمئنا شما به بازاریابی نسل چهارم نیاز دارید زیرا باید بدانید که مخاطبان شما دقیقا چه می‌خواهند. در واقع نیاز به تعامل با مخاطبان خود دارید .در واقع نیاز به بازاریابی تعاملی دارید.

چارچوب بازاریابی تعاملی که شامل مباحث آنلاین (دیجیتال مارکتینگ)، افلاین، آنالیز، هدف‌گذاری وخدمات به مشتریان است به سرعت در حال پیشرفت می‌باشد.پس ما تلاش می‌کنیم آنالیز هایی با کیفیت بالا و واقعی را منتشر کنیم تا نتایج ، روش‌ها ،تئوری‌ها ، مفاهیم و مدل‌ها و برنامه های کاربردی در هر جنبه از بازاریابی نسل چهارم و تعاملی ارائه گردد.

یکی دیگر از ارتباطات بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی در راه‌کارهای بازاریابی نسل چهارم و تقسیم‌بندی بازار به منظور بازاریابی هدفمند است. بازاریابی هدفمند برای ارتباط با مخاطبان بسیارمهم است اما چطور می‌شود این کار را انجام داد؟

 تقسیم مخاطبان خود در گروه های سنی مختلف یکی از روش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هموار کردن راه در یک رویکرد هدفمندتر است. به عبارت دیگر شما در حال بازاریابی نسلی هستید. بازاریابی نسلی دقیقاٌ همان چیزی است که از کلمه آن مشخص است .شما بر اساس اولویت‌ها ، نگرش‌ها و تربیت‌ها، برای نسل خاصی از مردم بازاریابی می‌کنید و به شکلی با هر مشتری صحبت می‌کنید که آنها احساس راحتی می‌کنند. و ازین طریق شما یک مزیت رقابتی به دست می‌آورید زیرا مشتریان  می‌دانند که شما نیاز های فردی آنهارا برآورده و درک می‌کنید.

راه‌های بازاریابی نسل چهار

راه‌های بازاریابی نسل چهار شامل موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل داده های بزرگ
  • استراتژی خرده فروشی چند‌کاناله و آنلاین
  • تبلیغات آنلاین
  • وب آنالیتیک
  • رفتار و مرور خرید
  • سرویس الکترونیکی و فناوری سرویس سلف سرویس
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • استفاده استراتژیک از فناوری اطلاعات
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • نظارت بر رسانه های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی موبایل
  • بازاریابی موتور جستجو
  • نفوذ بازاریابی ویروسی
  • محتوای ایجاد شده توسط کاربر
  • حریم خصوصی ، اعتماد و مسائل اخلاقی
  • قیمت گذاری پویا
  • سیستم های توصیه
  • بازاریابی B2B تعاملی
  • تحلیل و بازاریابی سفر مشتری
  • تبلیغات هدفمند و محیطی
  • شخصی سازی محتوا
  • بازاریابی محتوا
  • مشارکت مشتری
  • رتبه بندی‌ها و نظرات
  • رفتار مشتری آنلاین
  • شخصی سازی محتوا
  • بازاریابی محتوا
  • مشارکت مشتری
  • رفتار مشتری آنلاین
  • تجزیه و تحلیل متن از محتوای آنلاین

 

4.3/5 - (62 امتیاز)

اشتراک گذاری

3 Replies to “ارتباط بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی”
  1. آنالیز هایی با کیفیت بالا و واقعی خیلی به کسب وکارها کمک می کنند تا قدم درست و تصمیم صحیح برای کسب وکار خود بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

تحقیق درست کلمات کلیدی

چگونه با یک مقاله در 1830 کلمه کلیدی رتبه بگیریم؟

برای کسب رتبه متعدد SERP همیشه نیاز به تولید محتوای منحصر به فرد زیاد ندارید. گاهی اوقات، شما فقط به یک مقاله با کلمه کلیدی درست نیاز دارید. در اینجا با هم بررسی می کنیم که چگونه می شود. چند ماه پس از انتشار، مقاله “الگوهای نامه استعفا” یکی از

افلییت مارکتینگ

کاربرد افلییت مارکتینگ در فروشگاه های آنلاین

افلییت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی در زمینه فروش آنلاین به شدت در حال رواج است. با استفاده از این روش، فروشندگان آنلاین می‌توانند با همکاری با بازاریابان و وب سایت‌های دیگر، فروش خود را افزایش دهند. در این مقاله به بررسی کاربرد

استراتژی اینستاگرام

استراتژی اینستاگرام با محتوای ارگانیک

آیا باید اینستاگرام مارکتینگ خود را به روز کنیم؟ در این مقاله با انواع جدید محتوای و استراتژی اینستاگرام آشنا خواهید شد. ۳ ترفند برای تغییر استراتژی محتوای اینستاگرام برای طراحی یک استراتژی محتوای موفق اینستاگرام، باید بدانید که الگوریتم جدید اینستاگرام چگونه کار می کند؟ و هدف این پلتفرم

بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟