آموزش تبلیغات در گوگل قسمت سوم

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت سوم

سازماندهی حساب کاربری خود برای موفقیت بیشتر

معرفی

شما می توانید حساب Google Ads و کمپین های خود را برای اجرای یکنواخت و دستیابی به بهترین نتایج سازماندهی کنید. این دوره به شما چگونپی نگاهی دقیق تر به ساختار حساب Google Ads را نشان خواهیم داد.

چه چیزی یاد خواهید گرفت:

  • بخش های کلیدی حساب Google Ads
  • راهنمایی برای سازماندهی کمپین خود برای سهولت و بهترین نتایج

دیدار آناستازیا

بیایید با آناستازیا، که حساب شرکتی Google خود را مدیریت می کند، حرکت کنیم.

آناستازیا تاکید دارد میز او بسیار شلوغ است. مقالاتی برای بوتیک های مختلف لباس وجود دارد که همراه با آخرین نمونه های آن مخلوط شده اند. این علائم برچسب گذاری نشده اند و پیگیری نشده و آنچه که باید برای این کارها در آینده اتفاق بیافتد تقریبا غیرممکن است.

درست مانند میز کار خودتان، هنگامی که حساب Google Ads را در معرض آشفتگی قرار می دهید، دشوار است بدانید که کدامیک از تبلیغات مربوط به کدام حساب ها است و کدام تبلیغاتی بیشترین را به خود اختصاص داده است.

بهترین شرط برای جلوگیری از این وضعیت این است که حساب خود را با استراتژی سازمانی ایجاد کنید و همواره برای نگه داشتن همه چیز مرتب باشید!

تبلیغات Google چگونه سازماندهی می شود؟

سازماندهی حساب شما به وسیله محصول یا موضوع به شما این امکان را می دهد تا آگهی هایی را ایجاد کنید که مربوط به یک محصول یا موضوع خاص است. برای انجام این کار، باید سه لایه سازمان در Google Ads را بدانید.

چگونه باید حساب Google My Ads را سازماندهی کنم؟

آناستازیا زمانی که نتوانست بین تمام تبلیغات در حال اجرا در حساب Google Ads خود تمایز ایجاد نماید تصمیم گرفت از روش های شلوغ بازگردد . بیایید نگاهی به نحوه کمک رسانی جادویی سازمانی بیاندازیم.

پس چگونه او این کار را انجام می دهد؟ مانند همه کمپین ها، با اصول اولیه شروع به کار کرد، چیزهایی مانند تنظیم جزئیات کمپین ها برای برطرف کردن کارها و….

از آنجا که تجارت خرده فروشی خود دارای انواع مختلفی از محصولات است، او تصمیم گرفت تنها یک کمپین با یک گروه تبلیغاتی (حداقل) را برای کنترل بیشتر تنظیم نماید.

با این سطح از جزئیات، او قادر به اختصاص دادن کلمات کلیدی و پیشنهادات منحصر به فرد برای هر گروه آگهی است.

با این نوع تعریف برای کلمات کلیدی و پیشنهادات توسط گروه آگهی، او می تواند انتخاب کند که کجا و چه زمانی باید آگهی های مشخص برای این نوع محصولات نمایش داده شود. علاوه بر این، او می تواند هر دو پیام و پیشنهادات را طوری تنظیم زمانی کند که رقابت، فروش، و یا فصل به حراج باشد!

چند ماه به جلو برویم، آناستازیا حالا یک حساب Google Ads واقعی درست کرده است! او حتی از چند نفر از دوستان و خانواده اش برای مدیریت حساب هایشان درخواست کمک داشته است.

او تصمیم می گیرد که یک حساب مدیریت تبلیغات Google ایجاد کند که به او این اجازه می دهد از یک مکان مجزا برای مشاهده و مدیریت چندین حساب Google – از جمله حساب های مدیریت دیگر نیز استفاده کند.

انتخاب هوشمند Anastasia!

بهترین شیوه های سازمانی

  • ایجاد کمپین های جداگانه برای مناطق مختلف محصول، تبلیغات ، برای راحتی مشاهده، ویرایش و گزارش عملکرد محصولات و خدمات مختلف، توصیه می کنیم کمپین های جداگانه ای برای هر محصول یا سطح خدماتی که تبلیغ می کنید ایجاد کنید.

آناستازیا کمپین های جداگانه برای کت، کفش و کیسه ها ایجاد کرد. شما هم بایستی کمپین های جداگانه ای برای تبلیغات و یا مناطق مختلف ایجاد کنید.

  • ایجاد گروه های تبلیغاتی جداگانه با کلمات کلیدی مرتبط و پیشنهادات برای هر محصول یا خدمت

گروه های تبلیغاتی گروهی از تبلیغات و کلمات کلیدی مرتبط با آن هستند. شما می خواهید این گروه بندی ها را بر اساس محصول جدا کنید تا اطمینان حاصل شود که می توانید پیشنهادات و بودجه های خود را برای هر گروه تبلیغاتی تنظیم کنید.

در طی مبارزات کفش خود، آناستازیا گروه های تبلیغاتی جداگانه برای صندل، کفش های ورزشی، و پاشنه بلند ایجاد کرد.

  • اگر مدیریت حساب Google Ads برای شما مناسب هست، بیشتر جستجو کنید

اگر بیش از یک حساب مدیریتی دارید یا می خواهید عملکرد را نظارت کنید یا پیگیریهای تبدیل را در سرتاسر حسابها انجام دهید، احتمالا بهترین حساب کاربری ، حساب Google Adsense شماست. درباره این گزینه های حساب کاربری در منابع در پایان این دوره بیشتر می خوانید.

آناستازیا بسیار خوشحال است که تصمیم گرفت یک حساب مدیریت گوگل Google ایجاد کند. این امر به او اجازه داده است که مدیریت را در سراسر حساب هایی که او نظارت می کند، ادغام کند.

اکنون که با سازماندهی کمپین آشنا هستید، اجازه دهید تمرکز را به سمت شما تغییر دهیم!

کدام یک از استراتژی های سازمانی زیر را می توانید در تبلیغات Google حساب خود اجرا کنید ؟

همه مواردی را که اعمال می کنید را بررسی کنید

  • حساب های جداگانه ای برای کسب و کارهای مختلف ایجاد کنید
  • برای مدیریت چندین حساب Google Ads، یک حساب مدیریت Google Ads ایجاد کنید
  • ایجاد کمپین های جداگانه برای هر منطقه محصول
  • کلمات کلیدی مرتبط و پیشنهادات مربوط به هر گروه تبلیغاتی را اختصاص دهید

خلاصه

در این دوره، ما بررسی کردیم که چگونه می توانید مبارزات انتخاباتی خود را سازماندهی کنید تا بتوانید نتایجی را که میخواهید به دست آورید. اکنون به فکر کسب و کار خود و نحوه ساخت حساب Google Ads خود برای رسیدن به مخاطبان خود باشید.

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت دوم

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت چهارم

امتیاز شما post

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟