آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت ششم

استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار در گوگل ادز

استراتژی پیشنهاد قیمت خودکار در گوگل ادز : تبلیغات Google چندین استراتژی پیشنهاد می دهد که برای انواع مختلف کمپین ها و اهداف کسب و کار طراحی شده اند. معامله خودکار می تواند عملکرد کمپین تان را افزایش دهد. در این دوره، ما به شما در تصمیم گیری بر روی یک استراتژی پیشنهاد که برای شما مناسب است صحبت می کنیم.

آنچه شما یاد می گیرید:

  • چه هنگامی پیشنهاد خرید خودکار بدهید
  • چگونه تعیین استراتژی مناسب قیمت گذاری انجام دهید

شما درباره قیمت گذاری خودکار شنیده اید و وسوسه می شوید که آن را برای کمپین خود امتحان کنید. این به نظر بسیار شیرین است، به ویژه قسمت خودکار آن. قبل از اینکه به آن بروید، چیزهایی که باید درباره آن فکر کنید چیست؟

چند راهکار پیشنهاد خودکار وجود دارد. شما باید در پایان کار متوجه باشید، بهترین استراتژی برای رقابت انتخاب کنید.

پیشنهاد خودکار از داده ها برای بهبود عملکرد کمپین استفاده می کند.

معامله خودکار کارهای زیادی برای شما انجام خواهد داد، اما قبل از اینکه آن را فعال کنید، باید مطمئن شوید که اهداف روشن دارید تا بتوانید جادوی خود را انجام دهید.

قیمت گذاری خودکار در گوگل ادز چگونه کار می کند

لیست کلمات کلیدی شما تعیین می کند کدام جستجوها و بازدید های سایت باعث می شود که آگهی شما در صورت برنده شدن در تبلیغ مشتریان را تحریک کند، اما پیشنهاد باید “مناسب” برای یک تصور باشد که این می تواند یک هدف متحرک تحت تاثیر چیزهایی مانند نوع مطابقت، دستگاه و مکان باشد.

با استفاده از پیشنهادات خودکار، تبلیغات Google می توانند به صورت خودکار با افزایش قیمت هایی که پیش بینی می کنند (از داده های زمان ذخیره سازی)، بیشتر موفق باشند.

  • آیا شما اهداف عملکرد برای کمپین های خود را دارید؟

به عنوان مثال، آیا می خواهید در بیشترین میزان تبدیل در بودجه خود به حداکثر برسید؟

  • آیا شما آماده هستید تا زمان صرف شده برای بهینه سازی کمپین های موجود را آزاد کنید؟
  • مطالعات نشان داده اند که 80 درصد از زمان بازاریابی کمپین های از بهینه سازی دستی به دست می آید. چطور می توانید از این زمان استفاده کنید؟
  • آیا کمپین شما با توصیه های عملکرد ما مطابقت دارد؟

اگر کمپین شما در حال حاضر حداقل 15 بارگیری و 15 کلیک در هر ماه قبل از فعال شدن مجدد خودکار را انجام داده باشد شما نتایج بهتری دریافت نموده اید. این الزام نیست، اما این نوع داده ها به الگوریتم کمک می کند تا جادوی خود را به کار بیاندازد.

  • آیا پیگیری تبدیل را فعال کرده اید؟

اگرچه شما برای ردیابی تبدیل نیاز به استفاده از بسیاری از ویژگی های اتوماتیک دارید، ما استراتژی هایی داریم که نیازی به ردیابی ندارند.

اگر فکر نمیکنید که پیشنهادات خودکار مناسب باشند، پیشنهادات دستی همیشه یک گزینه موجود است. ممکن است بخواهید پیشنهاد قیمت را در نظر بگیرید:

  • توصیه های قیمت گذاری خودکار شما باید 100 درصد کنترل نحوه پرداخت برای نمایش ها، کلیک ها یا تبدیل را داشته باشد.

اگر توصیف های بالا اعمال نشود، توصیه می کنیم انتخاب یک استراتژی صحیح خودکار را انجام دهید.

نحوه انتخاب استراتژی پیشنهاد خودکار خودکار

استراتژی پیشنهاد خودکار در Google Ads را تنظیم می کنید که بهترین هدف تبلیغاتی را در خدمت شما قرار می دهد.

کلیک آگهی                                           درآمد آگهی                                          تبدیل آگهی

کدام نوع نوع پیشنهاد قیمت تبدیل مناسب برای شما مناسب است؟

هزینه پیشرفته برای هر کلیک (ECPC) یک استراتژی پیشنهاد نیمه خودکار است که پیشنهادات شما را تنظیم می کند تا تبلیغات شما را به حداکثر مشتری ممکن تبدیل کند. شما تنظیمات کلمات کلیدی را تنظیم کرده و اجازه دهید Google Ads جادوی خود را برای بهبود عملکرد کمپین خود کار انجام دهد.

خوب برای تبلیغ کنندگانی که به دنبال افزایش در تبدیل هستند در حالی که هنوز حفظ کنترل بر قیمت کلمات کلیدی خود را ندارند، پیشنهادات به حداکثر رساندن تبدیل، به طور خودکار قیمت ها را در زمان حراج تعیین می کند تا حجم تبدیل شما را در بودجه شما افزایش دهد.

برای کسانی که دارای بودجه تبلیغاتی ثابت هستند، مثلاً حداقل 15 تغییر و 15 کلیک در هر ماه، و نمی دانند چه مقدار از آنها می خواهند برای تبدیل هزینه پرداخت کنند (به عبارت دیگر، آنها CPA هدف را ندارند) خوب است.

هدف CPA این است که به طور خودکار قیمت ها را تنظیم می کند تا به حداکثر تبدیل شدن به CPA هدف برسد (ممکن است بعضی از تبدیل ها بیشتر یا کمتر از هدف شما باشد). هدف CPA در تمام بودجه ها یکسان نیست.

برای تبلیغ کنندگانی که می دانند چقدر مایل به پرداخت برای یک تبدیل هستند و اولویت آنها نگه داشتن هزینه خاصی در هر تبدیل بر حجم تبدیل است بهترین پیشنهاد خواهد بود.

مثال

 حداکثر کلیک کردن جری دارای بودجه ثابت است و می خواهد بازدیدکنندگان را به وب سایت خود هدایت کند.

 حداکثر تبدیل  Kareem  دارای بودجه محدودی است و می خواهد فروش تی شرت آنلاین را انجام دهد.

پیشنهاد قیمت اتوماتیک در عمل

بیایید ببینیم چگونه مزایده خودکار میتواند در دنیای واقعی کار کند.

تا به امروز، باربارا به طور دستی پیشنهادات خود را برای وب سایت مد آنلاین خود تنظیم کرده است. وقتی کسب و کار او رشد می کند، او بیشتر و بیشتر زمان خود را برای مدیریت کمپین ها و پیشنهادات خود صرف می کند. این باعث می شود او از صرف وقت در سایر پروژه های استراتژیک، مانند راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی YouTube جلوگیری کند.

باربارا در حال حاضر 20 کلیک و 15 تبدیل در هر ماه را می بیند. او آماده است تا به صورت اتوماتیک را نیز امتحان کند، تا زمان خود را که برای بهینه سازی کمپین استفاده می شود آزاد کند. او تصمیم میگیرد مزایای ECPC را امتحان کند تا بتواند کنترل قیمت های خود را حفظ کند، اما در عین حال اجازه می دهد آگهی های Google به صورت خودکار تنظیم قیمت های خود را در حراج به منظور به حداکثر رساندن تبدیلات به انجام برساند.

پس از گذشت چند هفته، باربارا با تقاضای استراتژی جدید خود تقریبا 40 تبدیل کرده است. او با این موفقیت هیجان زده است و کنجکاو است تا سایر استراتژی های خودکار را کشف کند که می تواند کسب و کارش را حتی بیشتر کند. نتایج کمپین ECPC او در حال حاضر دارای حس خوبی برای میانگین هزینه هر یک از تبدیل است.

اکنون که باربارا درک خوبی از میانگین CPA دارد، تصمیم می گیرد که یک استراتژی کاملا خودکار را امتحان کند و این میانگین را به عنوان هدف CPA خود تعیین کند. با گذراندن وقت آزاد جدید او میتواند خلاقیت ویدیویی خود را برای کمپین یوتیوبش ایجاد کند.

خلاصه

در این دوره، ما بررسی کردیم که آیا پیشنهاد معاملات خودکار خوب است، چه کسی می تواند از آن بهره مند شود، و نحوه انتخاب مناسب استراتژی پیشنهاد خودکار را برای اهداف شما بررسی کردیم. حالا خودت بپرس: آیا مناقصه خودکار برای من مناسب است؟ اگر چنین است، چه استراتژی می تواند به شما در دستیابی به اهداف شما کمک کند؟

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت پنجم

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت هفتم

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟