سئو سایت

سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه چیست؟

همانطورکه در تعریف سئو گفته شد سئو سایت از 3 نوع سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری تشکیل شده است که سعی داریم در این بخش سئو کلاه سیاه را برای شما شرح دهیم. بسیار مهم است که بدانیم اجرای تاکتیک‌ها و استراتژی‌های سئو کلاه سیاه می‌تواند سایت شما را از […]

سئو کلاه سیاه چیست؟ بیشتر بخوانید »

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید (white hat seo) چیست؟

اصطلاح «سئو کلاه سفید» به تاکتیک‌هایی از سئو اطلاق می‌شود که مطابق با شرایط و ضوابط موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل است. با توجه به اینکه ۶۷ درصد از بازاریابان دیجیتال بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) را به عنوان کارآمدترین تاکتیک بازاریابی محتوایی که در سال گذشته اجرا کرده‌اند ذکر می‌کنند، داشتن یک استراتژی سئو

سئو کلاه سفید (white hat seo) چیست؟ بیشتر بخوانید »

متخصص سئو

متخصص سئو کیست؟

یک متخصص سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) وب سایت را ،بررسی، تجزیه و تحلیل و تغییر می‌دهد تا برای موتورهای جستجو بهینه شود و متعاقباً وب سایت در نتایج جستجو در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و بینگ رتبه بالاتری کسب کند. یک متخصص سئو صفحات سایت را به گونه‌ای بهینه سازی می‌کند که با نتایج

متخصص سئو کیست؟ بیشتر بخوانید »

سئو چیست

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟

زمانیکه شما یک محصول یا خدماتی را در موتورهای جستجو (گوگل) جستجو می‌کنید بالاترین رتبه ارگانیک گوگل مربوط به وب‌سایت‌هایی است که سئو (بهینه‌ سازی موتورهای جستجو) شده‌اند. بطور خلاصه سئو سایت مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی است که باعث می‌شود وب سایت شما در رتبه‌ی بالای موتورهای جستجو قرار بگیرد. در این مقاله قصد

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟ بیشتر بخوانید »

بررسی سلامت سایت

بررسی سلامت وب سایت: نکات و ابزارهای فنی سئو

نکات تخصصی در مورد اینکه چگونه می‌توانید سلامت وب سایت را بررسی نموده و آن را فراتر از تاکتیک‌های استاندارد سئو در بالاترین رتبه‌ی موتورهای جستجو قرار دهید. آیا جدیداً سلامت وب سایت خود را بررسی کرده‌اید؟ وب سایت شما ممکن است از بیرون عالی به نظر برسد، اما آیا عمیق تر بررسی کرده‌اید؟ یک

بررسی سلامت وب سایت: نکات و ابزارهای فنی سئو بیشتر بخوانید »

سئو ویدئو

10 مرحله سئو ویدئو یا فیلم در یوتیوب

تکنیک‌های سئو ویدئو و فیلم به طور مداوم در حال پیشرفت است و دانستن بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی و سئوی فیلم برای متخصصین سئو ضروری است. در این مقاله 10 مرحله برای بهینه سازی و سئو ویدئو را باهم می‌آموزیم.

10 مرحله سئو ویدئو یا فیلم در یوتیوب بیشتر بخوانید »

سئوی نقطه درد

چگونگی استفاده از سئو Pain Point برای یافتن مشتریان جدید

تکنیک سئو Pain-Point یا نقطه درد ( SEO Pain-Point ) یک استراتژی برای ایجاد ترافیک در وب سایت با شناسایی مشکلاتی است که مشتریان بالقوه شما با آن روبرو هستند و سپس ایجاد محتوایی که این مشکلات را حل می کند.

چگونگی استفاده از سئو Pain Point برای یافتن مشتریان جدید بیشتر بخوانید »

سئوی بین المللی

4 دلیل شکست سئوی بین المللی (نحوه رفع آن)

مدیریت و بهینه سازی وب سایت های جهانی با چالش هایی منحصر به فردی در سئوی بین المللی همراه است. با 4 مورد از آنها و نحوه انجام بهتر سئوی خارجی آشنا شوید.

4 دلیل شکست سئوی بین المللی (نحوه رفع آن) بیشتر بخوانید »

semrush-vs-ahrefs-vs-moz

Semrush – Ahrefs – Moz کدام بهتر است؟ (مزایا و معایب)

Semrush – Ahrefs – Moz سه ابزار برتر سئو سایت در بازار هستند. آنها به شما امکان می دهند کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقبا ، ردیابی رتبه بندی SEO ، نظارت بر بک لینک ها و موارد دیگر را به راحتی انجام دهید.

Semrush – Ahrefs – Moz کدام بهتر است؟ (مزایا و معایب) بیشتر بخوانید »

برون سپاری سئو

10 نکته برای برون سپاری سئو سایت

از کجا بدانیم که باید سئو سایت خود را را برون سپاری کنید و کدام آژانس یا شرکت را انتخاب کنیم؟ قبل از تصمیم گیری در مورد برون سپاری سئو سایت خود این 10 مورد مهم را بخوانید.

10 نکته برای برون سپاری سئو سایت بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا