تحلیلگرها، اطلاعات مورد نیاز شما را برای تعیین اهداف رسانه های اجتماعی فعال ارائه می دهند. در همین حال، اندازه گیری تنها راه اثبات بازگشت سرمایه در اینستاگرام شما است.
آیا از ابزارهای مناسب تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده می کنید؟
اگر پاسخ شما “ام ، شاید؟” باشد، شما تنها نیستید.
ابزارهای تحلیلی باید با قوانین جدید و حریم خصوصی اینستاگرام سازگار شوند. در همین حال ، برندها ، حسابهای تجاری و کاربران عادی مانده اند تا بفهمند کدام ابزار هنوز کار می کنند، چه رسد به اینکه بتوانند نیازهای منحصر به فرد خود را برآورده کنند.
در این پست ، ما بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام را برای سال 2019 به تفصیل بیان خواهیم کرد.
ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام
1- اینستاگرام Insights
از درون خود برنامه می توانید اطلاعات زیادی در مورد مخاطبان خود کسب کنید ، وقتی آنلاین هستند ، روی آن کلیک کنید .
مزیتش این است که داده ها مستقیم اند. درک آن آسان است و درست در نوک انگشتان شما قرار دارد.
2- Hootsuite
مواردی وجود دارد که داشبورد Hootsuite می تواند انجام دهد که اینستاگرام نمی تواند:
- داده های گذشته را به شما نشان می دهد.
- مقایسه معیارها در بازه های زمانی خاص برای بدست آوردن یک دیدگاه.
- هر زمان که دوست دارید گزارش های قابل تنظیم را اجرا کنید؛
- به عملکرد پست های خاص با استفاده از معیارهای مورد نظر خود نگاه کنید.
- زمان پاسخگویی حساب را در مکالمات خدمات مشتری نظارت کنید؛
- نظرات نظرات اینستاگرام را با احساسات (مثبت یا منفی) رتبه بندی کنید.
- مزایای دیگر: Hootsuite دارای ابزارهای گوش دادن اجتماعی و تحلیل رقابتی است. شما می توانید از این موارد برای متنی کردن داده های اجتماعی برند خود در منظره وسیع تر استفاده کنید.
سرانجام ، چون Hootsuite ده ها سیستم عامل مختلف رسانه های اجتماعی را پشتیبانی می کند ، می توانید همه تجزیه و تحلیل های خود را در یک جا ادغام کنید.
3- Iconosquare
حسابرس رایگان Iconosquare برای حسابهای تجاری می تواند به شما نمایی کلی بدهد که مکان تجاری تان در کجاست و چگونه می تواند پیشرفت کند.
البته پس از آن، Iconosquare نسخه حرفه ای آنها را به شما پیشنهاد می دهد که در آن تمام معیارهای استاندارد را دریافت خواهید کرد: نرخ تبادل، آمار فالوورها، داده های استوری و …
مانند Hootsuite ، تحلیل های Iconosquare تنها بخشی از پیشنهادات آنها هستند.
4- Union Metrics
مانند Hootsuite ، از طریق معیارهای خصوصی که فقط شرکای رسمی از آن استفاده می کنند، به اینستاگرام دسترسی پیدا می کند. بنابراین می توانید به داده هایی که می گیرید اعتماد کنید.
Union Metrics صرفاً یک ابزار تحلیلی است – بدون برنامه ریزی یا قابلیت های مدیریتی – بنابراین اگر بودجه دارید ، گزارش های زیبا ، آنالیز هشتگ و بینش های خودکار را بصورت پولی بررسی کنید.
در نسخه رایگان ، Union Metric بررسی حساب اینستاگرام را ارائه می دهد که می توانید از آن برای چک کردن آرائ Iconosquare استفاده کنید.
5- Keyhole
خودش را به عنوان ابزاری رقابتی در تجزیه و تحلیل اینستاگرام نشان داده است و آنچه را که رقبا در داشبوردهای تحلیلی خود مشاهده می کنند به شما نشان می دهد.
تجزیه و تحلیل اینستاگرام با داشبورد Keyhole
با به روزرسانی معیارهای اینستاگرام منجر به کاهش کمی از توانایی های تحلیل همه شد. به عنوان مثال، اکنون باید یک حساب کاربری مشخص کنید تا اطلاعات کاربر آن را ببینید. زیرا کلیه داده های کاربران ناشناس در نتایج جستجو ناشناس دیده میشود.
پیشنهاد دیگر Keyhole یک ابزار تحلیلی هشتگ است که هشتگ ها (و کمپین های هشتگ) را در زمان واقعی ، در سراسر سیستم عامل های مختلف ردیابی می کند.
این به برای کسانی که به طور مرتب مسابقات اینستاگرامی برگزار می کنند یا نیاز به بررسی هشتگ های برندشان دارند مفید است.
6- HypeAuditor
اگر هنوز هم باید خود را بررسی یا ارزیابی کنید، HypeAuditor انتخاب بعدی شما است. به معیارهای اینستاگرام اعتماد نمی کند بلکه از داده های در دسترس عموم استفاده می کند ، بنابراین به عنوان ابزاری کمی در برابر غافلگیری های اینستاگرام آسیب پذیرتر است.
به راحتی می توانید با بیش از هزار فالوور، گزارش رایگان و خودکار را در هر حساب اینستاگرام بگیرید. اگر به بزرگترین رقبای خود نگاهی دقیق بیندازید ، یا در حال تحقیق در مورد اینفلوئنسر هستید که می خواهید با آنها کار کنید ، این ابزار برایتان بسیار مفید است.
علاوه بر ارائه نرخ تعامل کلی ، HypeAuditor کیفیت مخاطبان را نیز تحلیل خواهد کرد. آنها چقدر قابل دستیابی هستند؟ چقدر معتبر؟