ارتباط بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی

بازاریابی تعاملی
بازاریابی تعاملی

بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی دارای ارتباط نزدیک هستند.

بازاریابی نسل چهارم به نوعی از بازاریابی گفته می‌شود که روز به روز زندگی انسان‌ها را بیشتر تحت تاثیر بازاریابی دیجیتال قرار می‌‌دهد و در واقع چارچوب گسترده‌ای مبتنی بر چشم اندازهای دنیای واقعی از شکلی که مخاطبان در حال حاضر هستند و در آینده خواهند بود ارائه می‌دهد.

اگر بازار شما شامل دسته‌های متفاوتی از مخاطبان با سلایق و علایق متفاوت است مطمئنا شما به بازاریابی نسل چهارم نیاز دارید زیرا باید بدانید که مخاطبان شما دقیقا چه می‌خواهند. در واقع نیاز به تعامل با مخاطبان خود دارید .در واقع نیاز به بازاریابی تعاملی دارید.

چارچوب بازاریابی تعاملی که شامل مباحث آنلاین (دیجیتال مارکتینگ)، افلاین، آنالیز، هدف‌گذاری وخدمات به مشتریان است به سرعت در حال پیشرفت می‌باشد.پس ما تلاش می‌کنیم آنالیز هایی با کیفیت بالا و واقعی را منتشر کنیم تا نتایج ، روش‌ها ،تئوری‌ها ، مفاهیم و مدل‌ها و برنامه های کاربردی در هر جنبه از بازاریابی نسل چهارم و تعاملی ارائه گردد.

یکی دیگر از ارتباطات بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی در راه‌کارهای بازاریابی نسل چهارم و تقسیم‌بندی بازار به منظور بازاریابی هدفمند است. بازاریابی هدفمند برای ارتباط با مخاطبان بسیارمهم است اما چطور می‌شود این کار را انجام داد؟

 تقسیم مخاطبان خود در گروه های سنی مختلف یکی از روش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هموار کردن راه در یک رویکرد هدفمندتر است. به عبارت دیگر شما در حال بازاریابی نسلی هستید. بازاریابی نسلی دقیقاٌ همان چیزی است که از کلمه آن مشخص است .شما بر اساس اولویت‌ها ، نگرش‌ها و تربیت‌ها، برای نسل خاصی از مردم بازاریابی می‌کنید و به شکلی با هر مشتری صحبت می‌کنید که آنها احساس راحتی می‌کنند. و ازین طریق شما یک مزیت رقابتی به دست می‌آورید زیرا مشتریان  می‌دانند که شما نیاز های فردی آنهارا برآورده و درک می‌کنید.

راه‌های بازاریابی نسل چهار

راه‌های بازاریابی نسل چهار شامل موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل داده های بزرگ
  • استراتژی خرده فروشی چند‌کاناله و آنلاین
  • تبلیغات آنلاین
  • وب آنالیتیک
  • رفتار و مرور خرید
  • سرویس الکترونیکی و فناوری سرویس سلف سرویس
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • استفاده استراتژیک از فناوری اطلاعات
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • نظارت بر رسانه های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی موبایل
  • بازاریابی موتور جستجو
  • نفوذ بازاریابی ویروسی
  • محتوای ایجاد شده توسط کاربر
  • حریم خصوصی ، اعتماد و مسائل اخلاقی
  • قیمت گذاری پویا
  • سیستم های توصیه
  • بازاریابی B2B تعاملی
  • تحلیل و بازاریابی سفر مشتری
  • تبلیغات هدفمند و محیطی
  • شخصی سازی محتوا
  • بازاریابی محتوا
  • مشارکت مشتری
  • رتبه بندی‌ها و نظرات
  • رفتار مشتری آنلاین
  • شخصی سازی محتوا
  • بازاریابی محتوا
  • مشارکت مشتری
  • رفتار مشتری آنلاین
  • تجزیه و تحلیل متن از محتوای آنلاین

 

4.3/5 - (62 امتیاز)

اشتراک گذاری

3 دیدگاه دربارهٔ «ارتباط بازاریابی نسل 4 و بازاریابی تعاملی»

  1. آنالیز هایی با کیفیت بالا و واقعی خیلی به کسب وکارها کمک می کنند تا قدم درست و تصمیم صحیح برای کسب وکار خود بردارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟