کتاب دیجیتال مارکتینگ

 

نام کتاب: دیجیتال مارکتینگ با رویکرد عملی

موضوع: بازاریابی دیجیتال

نویسنده: آلن چارلز ورث

تمرکز کتاب دیجیتال مارکتینگ بر جنبه های عملیاتی و عملکردی موضوع بازاریابی دیجیتال است. یک رویکرد عملی یک راهنمای گام به گام برای اجرای جنبه‌های کلیدی بازاریابی آنلاین ارائه می شود. ماهیت کتاب به این معنی است که هم در آموزش و هم سناریوهای خودآموزی مفید باشد.

پس از خواندن این کتاب و تکمیل تمرینات درون آن، خواننده می‌تواند هر نقشی از بازاریابی دیجیتال را در سازمان‌های مختلف بر عهده بگیرید. مطالعه موردی عملی و تمرینات بر اساس تئوری و عملکرد شناخته شده تهیه گردیده که خوانندگان قادر باشند تجزیه و تحلیل موقعیت‌ها را در محل کار انجام دهند.

یعنی بتوانند مناسب ترین مسیر عملی و اجرای استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که به سازمان کمک می‌کند تا به اهداف آنلاین خود برسد را اجرایی کنند.
یکی از جنبه های کلیدی کتاب بازاریابی دیجیتال، استفاده از تعدادی مطالعه موردی دقیق است که به گونه طراحی شده است تا چگونگی تأثیر هر برنامه آنلاین بین سازمان‌های متفاوت را تدوین کند.

همانطور که موضوع دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر تکامل یافته است، ساختار ویرایش سوم این کتاب نیز تغییر کرده است. کتاب اکنون در دو بخش مجزا است.

بخش اول محیطی را که در آن بازاریابی دیجیتال انجام می‌شود، رفتار خریدار دیجیتالی را در نظر می‌گیرد و دارای فصلی است که شامل بخش‌هایی است که موضوعات استراتژیک دیجیتال مارکتینگ مانند بازاریابی محتوا، اسناد، اینفلوئنسرها و هدف بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌دهد.

 

امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *