کتاب دیجیتال مارکتینگ

کتاب دیجیتال مارکتینگ
کتاب دیجیتال مارکتینگ

نام کتاب: دیجیتال مارکتینگ با رویکرد عملی

موضوع: بازاریابی دیجیتال

نویسنده: آلن چارلز ورث

کتاب دیجیتال مارکتینگ بیشتر بر روی جنبه‌های عملیاتی و عملکردی موضوع بازاریابی دیجیتال تمرکز دارد. یک رویکرد عملی یک راهنمای گام به گام برای اجرای جنبه‌های کلیدی بازاریابی آنلاین ارائه می‌دهد. ماهیت کتاب به این معنی است که هم در آموزش و هم سناریوهای خودآموزی مفید باشد.

پس از خواندن این کتاب و تکمیل تمرینات درون آن، خواننده می‌تواند هر نقشی از بازاریابی دیجیتال را در سازمان‌های مختلف بر عهده بگیرید. مطالعه موردی عملی و تمرینات بر اساس تئوری و عملکرد شناخته شده تهیه گردیده که خوانندگان قادر باشند تجزیه و تحلیل موقعیت‌ها را در محل کار انجام دهند.

یعنی بتوانند مناسب ترین مسیر عملی و اجرای استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که به سازمان کمک می‌کند تا به اهداف آنلاین خود برسد را اجرایی کنند.


یکی از جنبه‌های کلیدی کتاب بازاریابی دیجیتال، استفاده از تعدادی مطالعه موردی دقیق است که به گونه طراحی شده است تا چگونگی تأثیر هر برنامه آنلاین بین سازمان‌های متفاوت را تدوین کند.

همانطور که موضوع دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر تکامل یافته است، ساختار ویرایش سوم این کتاب نیز تغییر کرده است. کتاب اکنون در دو بخش مجزا است.

بخش اول محیطی را که در آن بازاریابی دیجیتال انجام می‌شود، رفتار خریدار دیجیتالی را در نظر می‌گیرد و دارای فصلی است که شامل بخش‌هایی است که موضوعات استراتژیک دیجیتال مارکتینگ مانند بازاریابی محتوا، اسناد، اینفلوئنسرها و هدف بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌دهد.

 

5/5 - (4 امتیاز)

اشتراک گذاری

2 دیدگاه دربارهٔ «کتاب دیجیتال مارکتینگ»

  1. خیلی ممنون از اینکه کتاب دیجیتال مارکتینگ آلن چارلز ورث را در سایتتون قرار دادید خیلی وقت بود دنبال این کتاب بودم تا اینکه با سایت خوبتون آشنا شدم و دیدم در سایتتون این کتاب را قرار دادید

  2. نریمان

    کتاب دیجیتال مارکتینگ آلن چارلز ورث یکی از کتاب های خوب در حوزه دیجیتال مارکتینگ است این کتاب را به تمامی کسانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند توصیه می کنم یک بار مطالعه کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟