کتاب دیجیتال مارکتینگ

Home » بلاگ » منابع آموزشی » کتاب دیجیتال مارکتینگ

کتاب دیجیتال مارکتینگ

نام کتاب: دیجیتال مارکتینگ با رویکرد عملی

موضوع: بازاریابی دیجیتال

نویسنده: آلن چارلز ورث

کتاب دیجیتال مارکتینگ بیشتر بر روی جنبه‌های عملیاتی و عملکردی موضوع بازاریابی دیجیتال تمرکز دارد. یک رویکرد عملی یک راهنمای گام به گام برای اجرای جنبه‌های کلیدی بازاریابی آنلاین ارائه می‌دهد. ماهیت کتاب به این معنی است که هم در آموزش و هم سناریوهای خودآموزی مفید باشد.

پس از خواندن این کتاب و تکمیل تمرینات درون آن، خواننده می‌تواند هر نقشی از بازاریابی دیجیتال را در سازمان‌های مختلف بر عهده بگیرید. مطالعه موردی عملی و تمرینات بر اساس تئوری و عملکرد شناخته شده تهیه گردیده که خوانندگان قادر باشند تجزیه و تحلیل موقعیت‌ها را در محل کار انجام دهند.

یعنی بتوانند مناسب ترین مسیر عملی و اجرای استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که به سازمان کمک می‌کند تا به اهداف آنلاین خود برسد را اجرایی کنند.


یکی از جنبه‌های کلیدی کتاب بازاریابی دیجیتال، استفاده از تعدادی مطالعه موردی دقیق است که به گونه طراحی شده است تا چگونگی تأثیر هر برنامه آنلاین بین سازمان‌های متفاوت را تدوین کند.

همانطور که موضوع دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر تکامل یافته است، ساختار ویرایش سوم این کتاب نیز تغییر کرده است. کتاب اکنون در دو بخش مجزا است.

بخش اول محیطی را که در آن بازاریابی دیجیتال انجام می‌شود، رفتار خریدار دیجیتالی را در نظر می‌گیرد و دارای فصلی است که شامل بخش‌هایی است که موضوعات استراتژیک دیجیتال مارکتینگ مانند بازاریابی محتوا، اسناد، اینفلوئنسرها و هدف بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌دهد.

 

5/5 - (4 امتیاز)
اشتراک گذاری:
2 Replies to “کتاب دیجیتال مارکتینگ”
  1. خیلی ممنون از اینکه کتاب دیجیتال مارکتینگ آلن چارلز ورث را در سایتتون قرار دادید خیلی وقت بود دنبال این کتاب بودم تا اینکه با سایت خوبتون آشنا شدم و دیدم در سایتتون این کتاب را قرار دادید

  2. کتاب دیجیتال مارکتینگ آلن چارلز ورث یکی از کتاب های خوب در حوزه دیجیتال مارکتینگ است این کتاب را به تمامی کسانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند توصیه می کنم یک بار مطالعه کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.