نقاط تماس برند

نقاط تماس برند چیست؟

نقاط تماس برند هرگونه تعامل یا ارتباطی است که بین یک برند و مشتریان آن برقرار می شود.

نقاط تماس برند معمولاً برای جذب مشتری توسط برند طراحی و ساخته می شوند و بهترین تجربه تجاری را که می توانند داشته باشند به آنها می دهد.

وقتی در یک رستوران گران قیمت میز رزرو می کنید درمورد برند آن فکر کنید. یا با برخی از نقاط تماس زیر روبرو می شوید:

  • وب سایت آنها هنگام رزرو میز شما
  • اگر تن صدای برند، اگر تلفنی رزور انجام می‌دهید
  • لوگوی آنها هنگام ورود به رستوران
  • منوی آنها هنگام انتخاب غذای شما
  • لباس آنها هنگام سفارش شما
  • و غیره
  • هر یک از این عناصر را باید به عنوان یک نقطه تماسی از برند در نظر گرفت. و بنابراین ، باید به گونه‌ای طراحی شود که مطابق با دیگر نقاط برند باشد.

چرا نقاط تماس برند مهم هستند؟

نقاط تماس برند تجاری عملا باعث ایجاد و پیشرفت کسب و کار شما می شود ، بنابراین باید به گونه ای برنامه‌ریزی شوند که مشتریان شما تشویق‌تان کنند و آنها برای بازگشت تشویق شوند.

در صورت استفاده مؤثر، آنها می توانند برند شما را غنی سازند و استراتژی بازاریابی شما را نادیده بگیرند و این به شرکت شما اجازه می دهد اوج بگیرد.

هر وقت مشتری با برند شما در تماس باشد نوعی تصور در او ایجاد می شود.

بنابراین چگونه می توانید بهترین تجربه برند را برای مشتریان خود ایجاد و ارائه کنید؟ چگونه می توانید نقاط دیدنی را برای مشتریان جدید و موجود ایجاد و حفظ کنید؟

هفت قدم را به شما اعلام می‌کنیم که باعث می شود امتیازات تماس برند شما تقویت شود و به شما کمک کند تا در صنعت خود آوازه شوید.

۱- نقاط تماس موجود را شناسایی و بهبود دهید

۲- ایجاد امتیازات تماس با برند جدید:

  • مشتریان من کجا خواهند بود؟
  • چگونه می توانم مشتری جدید جذب کنم؟

۳- از برندهای دیگر بیاموزید

۴- ایجاد نقاط تماس کاربر پسند

۵- از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید

۶- مانند مشتریان خود فکر کنید

۷- با برند خود صادق باشید

کار با نقاط تماس برند

شما می خواهید مشتریان خود بهترین تجربه ممکن را داشته باشند ، و می خواهید آنها به همان روشی که با برندهای بزرگ در خارج از کشور رفتار می‌کنند، با تجارت شما نیز ارتباط برقرار کنند.

اگر اینگونه است ، چرا نگاهی به برخی از برندهای بزرگ نمی اندازید؟ چرا نمی بینید که چگونه آنها به نکات تماس مشتری تسلط یافته و به موفقیت خود رسیده اند؟

بیایید از بزرگ بیاموزیم و دانش خود را به منظور ایجاد و تثبیت نقاط تماس برندهایی که برای مشتریان شما ایجاد می کنند ، حفظ کنیم.

اپل

من مطمئن هستم که شما آن یکی از محصولات آن را دیدید

اپل که یکی از بزرگترین برندهای این سیاره است، ایجاد نوارهای تماس با برند، که واقعاً در سراسر جهان طنین اندازاست.

چگونه آنها موفق شده اند در سراسر جهان از سطح برتر ظاهر شوند؟ و چگونه آنها خود را به عنوان یکی از برندهای موفق تا به امروز نگه داشته‌اند؟

من مطمئناً وقتی می گویم همه اینها به خاطر روابط عالی آنها با مشتریان است، تعجب نخواهید کرد. فداکاری کامل و مطلق آنها برای ارائه بهترین تجربه به افرادی که از محصولات خود استفاده می کنند.

نتیجه گیری: چگونه می توان نقاط تاچ برند را برای یک تجربه مشتری برنده تعریف کرد
اول چیزهای اول ، بیایید بپذیریم بسیار بعید است که ما دومین آینده استیو جابز باشیم.

ما در این پست فهمیدیم که ما کنک نایک نداریم و فروشگاه هایی در سراسر دنیا نداریم که قهوه های شگفت انگیز را به مردم می فروشند! (یا شاید شما انجام دهید).

اما آنچه ما می توانیم یاد بگیریم این است که مشتریان ما برای موفقیت در تجارت ما بسیار مهم هستند. نحوه تعامل ، رفتار و احترام به مشتریان ، نقش بسزایی در پیشبرد تجارت ما دارد.

مارک های بزرگ این کار را کامل کرده اند. آنها با مشتریان خود تعامل کاملی دارند و تجربیات معتبری را برای آنها به ارمغان می آورند.

همین کار را می توانید با مارک تجاری کوچک خود انجام دهید ، فقط باید باز کنید ، از مشتریان بپرسید که چه می خواهند ، سپس در مورد آن خلاق شوید.

مهم نیست که تجارت یا مارک تجاری شما چقدر کوچک و بزرگ باشد ، نقاط تاچ برند شما نقش بزرگی در موفقیت شما دارد.

ادغام برخی از این ایده ها در کسب و کار شما ، شما را مایل جلوتر از رقابت خود قرار می دهد.

شما چگونه می توانید نقاط لمس برند را در تجربه مشتری خود قرار دهید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *