روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی دیجیتال یک ستون اصلی برای روابط تجاری است . محققان تکنیک‌های روابط عمومی را در دوران باستان نیز ردیابی کرده اند.

در قرن بیستم برندهای بزرگ برای پیشی گرفتن از رقبا از استراتژی روابط عمومی دیجیتال قوی برخوردار بودند

همان‌طور که می‌دانیم این روزها دنیای دیجیتال در نحوه کار و زندگی ما از اهمیت اساسی برخوردار است . بنابراین با توجه به نیاز به حرکت به سمت دنیای دیجیتال و فناوری نوین روابط عمومی دیجیتال پدیدار شده است.

 با استفاده از روابط عمومی دیجیتال استراتژی هایی را به روابط عمومی سنتی می‌توان اضافه کرد .و دارای ابزار‌هایی است که روابط عمومی سنتی فاقد آن بوده مانند ابزارهای مستقیم تولید محتوا بر اساس قوانین سئو که باعث جذب ترافیک بیشتر می‌گردد .

روابط عمومی سنتی عمدتاٌ درگیر برخورد با رسانه های چاپی ،تلویزیون و رادیو بودند .

روابط‌عمومی دیجیتال با تکیه و به کارگیری وبلاگ نویسان، تاثیرگذاران، و سایر سازندگان محتوا بر سه عنصر اصلی تاکید دارد:

1-ایجاد یک حضور آنلاین قوی برای بهبود سئو و ایجاد ترافیک بالا

2-ایجاد اقتدار برند از طریق شهرت ، آگاهی بخشی وایجاد اعتماد.

3-تدوین یک استراتژی قابل اندازه گیری با هدف و شاخص های عملکرد از پیش تعریف شده.

حال این سوال پیش می‌آید که چرا شرکت ها به روابط عمومی دیجیال باید توجه کنند؟

این موضوع مزایای بسیاری برای کسب‌وکار شما دارد و یک روش بسیار موثر برای گسترش مشتریان شماست .

همچنین تاثیر بسزایی در تحکیم روابط شما و مشتریانتان دارد و آگاهی از برند را افزایش داده ، باعث ایجاد بازار‌های جدید می‌شود و این منجر به درآمد بیشتر، سود بیشتر و یک تجارت موفق ترمی‌شود

روابط عمومی دیجیتال شامل تحقیق، سفارشی سازی، تهیه و انتقال محتوای مناسب به رسانه‌ها است. در پایین 5 تاکتیک برای اثربخش تر کردن این موضوع وجود دارد که البته بسیار شبیه روابط عمومی سنتی می‌باشد.

1-جمع آوری لیست های مرتبط با مخاطبین رسانه های دیجیتال و ایجاد روابط قوی با آنها در طول زمان.

2-تنظیم تقویم محتوا در سایت ها و عملکرد طبق آنها

3-انجام تنظیمات سایت ها به نحوی که استفاده از آنها در موبایل نیز راحت باشد .

4-انجام فعالیت های روابط عمومی به صورت آفلاین برای پشتیبانی از روابط‌عمومی‌ دیجیتال

5-حضور فعال در انجمن ها و گفتگوهای انلاین و اهمیت دادن به کامنت ها و انتقادات و پیشنهادات مخاطبین جهت دفاع از برند

انجام این 5 تکنیک باعث افزایش اعتبار برند شما از طریق روابط‌عمومی دیجیتال می‌شود

منبع: SPINSUCKS

5/5 - (9 امتیاز)

اشتراک گذاری

یک دیدگاه درباره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

خطر کپی کردن سئو رقبا

8 خطر کپی کردن سئو رقبا

وقتی سعی کنید با تکنیک های سئو سایت های رقیب که با آن رتبه گرفته اند حرکت کنید، همیشه خطر کپی کردن سئو رقبا شما را تهدید می کند. یک استراتژی موفق سئو شامل اجزا و بخش‌های مختلفی مانند بهترین شیوه های سئو، تمرکز و ارتباط مناسب با مخاطبان هدف

پرفورمنس مکس گوگل ادز

چگونه با پرفورمنس مکس گوگل ادز بازدهی کمپین را به حداکثر برسانیم؟

بازنگری در تنظیم کمپین تبلیغاتی گوگل به شما امکان می دهد از رقبا متمایز شوید. در این مقاله نکاتی برای استفاده حداکثری از پرفورمنس مکس گوگل ادز در کمپین های فروشگاهی را باهم بررسی خواهیم کرد. مقدمه پرفورمنس مکس (Performance Max) نوعی کمپین است که توسط گوگل جایگزین خرید هوشمند

درآمد آنلاین

چطور درآمد آنلاین داشته باشیم؟

تا چندسال پیش برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اما اکنون اگر آنها بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا پلتفرم‌های آنلاین پیدا کنند، می‌توانند از شغل خود خارج شوند و روی کارآفرینی متمرکز شوند، تا زمان بیشتری را با خانواده

خدمات سئو

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند

شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را

بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟