به روزرسانی هسته گوگل

به روزرسانی هسته گوگل
به روزرسانی هسته گوگل

برخی از این مشاهدات براساس دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت سئو ، به روزرسانی‌های هسته گوگل در ماه دسامبر و توصیه‌های صحیح برای سئو و سئوکاران را برایتان نوشته‌ایم.

به گفته بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات تحلیل داده‌ها ، بروزرسانی هسته Google در ماه دسامبر 2020 بسیار مهم بود.

وظیفه متخصصین سئو این است که تجزیه و تحلیل به روزرسانی‌های Google و تعیین ویژگی‌های مشترک آن را رصد کنند تا بتوانند به مشتریان خود در مورد بهبود وب‌سایت‌هایشان مشاوره درست بدهند.

اکنون که از تاریخ 16 دسامبر سال 2020 نسخه هسته گوگل به روزرسانی شده است هنوز تحلیل کامل و جامعی برای آن بطور کامل مشخص نشده است.

اما فکر کردیم که مشاهدات جالبی را که تاکنون انجام داده ایم را به شما منتقل کنیم.

بروزرسانی هسته گوگل چیست؟

گوگل به طور روزانه در الگوریتم های جستجوی خود تغییراتی ایجاد می‌کند. چند بار در سال هم ، آنها تغییرات قابل توجهی در الگوریتم‌ها و سیستم‌های جستجوی اصلی خود ایجاد می‌کنند که بسیار بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

به گفته خود گوگل:

به روزرسانی‌های هسته برای اطمینان از این است که گوگل مأموریتی که برای ارائه محتوای مرتبط و معتبر به جستجوگران طراحی شده ، درست ارائه می‌دهد.

اگر ترافیک وب‌سایت شما به دنبال به روزرسانی هسته اصلی گوگل کاهش یافته باشد ، به احتمال زیاد الگوریتم های گوگل تشخیص داده‌اند که صفحات دیگری در اینترنت بیشتر از شما مرتبط و مفید هستند.

اینکه ندانید گوگل چگونه این کار را انجام می‌دهد ، برای یک سئوکار ناامید کننده است.

گوگل در مورد نحوه جستجو و مراحل انجام شده برای بازگرداندن نتایج مربوط به جستجوگران را اینگونه شرح می‌دهد:

سازماندهی محتوا در وب:

همانطور که گوگل فضای وب و اینترنت را جستجو می‌کند ، صفحات را نیز در یک فهرست سازماندهی می‌کنند. در این جستجو سیگنال‌های کلیدی مانند کلمات کلیدی موجود در صفحه ، به روز بودن صفحه و موارد دیگر یادداشت می‌کنند.

تعیین مفهوم جستجوی جستجوگر:

گوگل برای اینکه بفهمد کدام صفحات را به جستجوگر توصیه می‌کنید ، باید معنی هر پرسش را بفهمد. الگوریتم‌ها تعیین می‌کنند که آیا کوئری به دنبال محتوای تازه و جدید است یا خیر؟

رمزگشایی برخی از کلمات در یک پرسش برای گوگل آسان است.

الگوریتم‌های گوگل اکنون می‌توانند بفهمند که آیا جستجوگر بدنبال یک پاسخ مجزا و جدایی است که در آن یک واقعیت از نمودار دانش به آنها ارائه شده ، یا در حال تحقیقی هستند که اطلاعات دقیق تری بخوانند و از نتایج ارگانیک گوگل استفاده کنند.

تعیین مفیدترین صفحات برای بازگرداندن:

هنگامی که گوگل هدف یک سوال را بفهمد ، مفیدترین صفحات وب را برای پاسخ به آن سوال بازمی‌گرداند و به مخاطب نمایش می‌دهد.

اما گوگل چگونه تعیین می‌کند که کدام صفحات برای بازگشت به جستجوگر بهترین است؟

Google دارای یک پست وبلاگ است که همزمان با ارائه مشاوره به دارندگان سایت به توضیح به روزرسانی ‌های اصلی اختصاص دارد.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت می‌توانند سرنخی درباره به روزرسانی‌های گوگل به ما بدهند.

در گذشته ، تمرکز بسیاری از به روزرسانی‌های گوگل بسیار واضح و قابل تشخیص بود.

سایت‌هایی که تحت تأثیر به روزرسانی‌های اولیه الگوریتم پنگوئن گوگل قرار گرفتند ، معمولاً در ساخت لینک ناخواسته با کیفیت پایین مشکلی دارند.

سایت‌هایی که تحت الگوریتم پاندای گوگل قرار گرفتند ، معمولاً سایت‌هایی بودند که به راحتی می‌توان آنها را دارای مقادیر زیادی محتوای کوتاه و غیر مفید شناخت.

به روزرسانی‌های هسته گوگل معمولاً یک تمرکز مشخص و واضح ندارند. اگر سایت شما تحت تأثیر منفی قرار گرفته باشد ، به ندرت یک راه‌حل مخصوص و یا یک مشکل اساسی می‌توانید پیدا کنید.

خبر خوب این است که می توانید با مطالعه تغییراتی که در دستورالعمل‌های کیفیت گوگل (QRG) ایجاد شده است ، در مورد اینکه گوگل می‌خواهد چه جستجوهایی را انجام دهد ، به سرنخی دست پیدا می‌کنید. وقتی این دستورالعمل‌ها به روز می‌شوند ، ما هم بیشتر به وب‌سایت توجه می‌کنیم!

وقتی یک مهندس گوگل برای بهبود الگوریتم در حال نوشتن کد است ، سعی می‌کنند کیفیت نتایج جستجو را برای مرور Quality Rates ارائه دهند.

رتبه‌بندی کیفیت محتوا یکی از نتایجی است که در حال حاضر هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی وجود دارد.

الگوهایی که ما در حال بررسی آنها در به روز رسانی گوگل هستیم

معمولاً با گذشت چند هفته از بروزرسانی جدید گوگل، احساس می‌کنیم که ایده مناسبی درباره تغییر گوگل داریم.

در مورد به روزرسانی جدید گوگل ، ما هنوز هم در موقعیت حدس و گمان هستیم و به بررسی الگوهایی که می‌بینیم ادامه می‌دهیم.

آپدیت گوگل

موارد زیر مواردی است که ما در حال بررسی آنها هستیم اما به صاحبان سایت کمک می‌کند تا بفهمند کدام صفحات و به ویژه کلمات کلیدی مانند قبل از به روزرسانی عملکرد خوبی ندارند:

1) گوگل ممکن است تغییراتی در نحوه ارزیابی موضوعات پزشکی جایگزین ایجاد کرده باشد.

چندین مشتری ما با این به روزرسانی در سراسر کشور پیشرفت‌های خوبی داشته اند.

ما احساس می‌کنیم گوگل در این که بتواند بفهمد کدام یک صفحات پزشکی قابل اعتمادتر است ، گام‌های بلندی برداشته است.

ما احساس می‌کنیم در گذشته بسیاری از محتواها توسط گوگل نادیده گرفته می‌شد، حتی اگر بسیاری از افراد در جستجوی آن محتوا بودند.

2) ممکن است Google توجه بیشتری به عناوین و ساختار محتوا داشته باشد.

جستجوگران دوست دارند از نگاه به عنوان‌ها بفهمند و مشخص کنند که می‌خواهند با مقاله درگیر شوند یا خیر؟

بسیار جالب است بدانید که در اکثر موارد ، می‌بینیم صفحاتی که با این به روزرسانی جدید گوگل بهبود یافته‌اند ، صفحاتی هستند که از عناوین خوبی استفاده کرده‌اند.

به عنوان یک یادداشت جالب دیگر ، یکی از سوالات گوگل در پست خود در مورد به روزرسانی‌های هسته ، این است:

“آیا عنوان صفحه خلاصه ای مفید و توصیفی از مطالب را ارائه می دهد؟”

3) به نظر می رسد گوگل در زمینه پیدا کردن محتوایی که مربوط به یک سوال است ارتقاء یافته است.

حتی اگر دنی سالیوان گفت که به روزرسانی دسامبر هسته گوگل ارتباط مستقیمی با BERT ندارد ، اما الگویی که بیشتر می‌توانیم ببینیم این است که، گوگل در نمایش صفحات مفیدی که بازدید آنها خوب بوده ، عملکرد خوبی داشته است. یعنی نیازهای جستجوگر.

4) آیا UX هم تاتثیرگذار است؟

پس از خواندن این مقاله‌ی کوین ایندیگ که وی در آن اشاره :

بسیاری از سایت‌هایی که با به روزرسانی هسته گوگل کاهش رتبه یافته‌اند ، تجربه تبلیغات وحشتناکی داشتند ، ما نیز توجه بیشتری به این موضوع داریم!

اگر از این به روزرسانی خودداری کرده اید و تعداد زیادی تبلیغات دارید ، به ویژه تبلیغاتی که در تجربه کاربر UX برای خواندن محتوای اصلی تداخل ایجاد می‌کند ، شاید ارزش داشته باشد که تبلیغات کمتری را نشان دهید.

اما بدانید که اگر گوگل با این به روزرسانی هسته در رابطه با تبلیغات تغییری ایجاد کرد ، ممکن است لازم باشد منتظر بمانیم تا نسخه الگوریم هسته دیگری را بگیریم تا شاهد پیشرفت‌ها باشیم.

5) چند مورد دیگر.

همچنین در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا این به روزرسانی هسته گوگل تأثیر قوی‌تر از حد معمول در سایت‌های ارز رمزنگاری داشته است یا خیر؟

با این وجود ارزیابی این موضوع چالش برانگیز است ، زیرا بیت کوین در چند هفته گذشته دوباره قدرت یافته است.

به همین ترتیب ، در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا اکنون به محتوای تولید شده توسط کاربر ارزش بیشتری داده شده است یا خیر ؟

زیرا بسیاری از مشتریان ما که با این به روزرسانی عملکردشان خوب شده ، در صفحات وبلاگ خود یا سایر صفحات با محتوای تولید شده توسط کاربر ، در رتبه بندی کلمات کلیدی بهبود یافته اند.

البته همه این مشتریان سایت‌های پزشکی نبودند.

 

امتیاز شما post

اشتراک گذاری

3 دیدگاه دربارهٔ «به روزرسانی هسته گوگل»

  1. وقتی که برای تولید محتوای با کیفیت گذاشته می شود و همان اندازه گوگل هم به آن اهمیت می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟