بهترین افزونه های طراحی قالب وردپرس

افزونه طراحی قالب وردپرس

افزونه ی طراحی قالب وردپرس یا WordPress Theme Creator را چگونه انتخاب می کنید؟ می خواهید با این افزونه تم‌ها را از اول بسازید یا تم‌های موجود را سفارشی کنید؟ اگر چیزی از افزونه طراحی قالب وردپرس نشنیده اید یا زیاد با آن آشنا نیستسد ، با ما باشید تا بیشتر بدانید.

وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) منبع باز رایگان است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به نوشتن کد، وب سایت طراحی کنید. در وردپرس قالب ها با استفاده از ابزارهای صفحه ساز “پلاگ اند پلی” طراحی می شوند. یعنی قالب های از پیش ساخته شده ای هستند که می توانید آنها را مطابق با برند و سبک خود تغییر دهید.

با افزونه تم ساز وردپرس به راحتی می توانید قالب های زیبای وردپرس را از ابتدا طراحی کنید. برای شروع ایجاد طرح های زیبا، حتی نیازی به دانستن کد نویسی HTML یا CSS ندارید. افزونه های طراحی قالب وردپرس علاوه بر رابط بصری خود، دارای ویژگی های مختلفی هستند که فرآیند را آسان تر می کند.

حالا با هم 8 تا از بهترین افزونه های طراحی قالب وردپرس را بررسی می کنیم.

1. افزونه طراحی قالب وردپرس  Ultimatum

افزونه Ultimatum یک ابزار پولی است که به شما امکان می دهد ظاهری منحصر به فرد برای قالب وردپرس خود طراحی کنید. طرح بندی قالب این افزونه بصورت “پلاگ اند پلی” است که به شما امکان می دهد هدر ها، فوتر ها و منوها را راحت اضافه کنید تا تم منحصر به فرد خود را بسازید.

شما می توانید طرح بندی خود را با بیش از 600 فونت گوگل که همراه با این سازنده تم سایت وردپرس ارائه می شود طراحی کنید. همچنین می توانید با استفاده از کدهای کوتاه سفارشی به سایت خود امکانات بیشتری بدهید.

2. افزونه طراحی قالب وردپرس TemplateToaster

با استفاده از این افزونه تم ساز، می توانید بدون نیاز به کدنویسی پیچیده، قالب های وب سایت های وردپرسی ساده اما قدرتمند بسازید. TemplateToaster دارای یک رابط مدرن است که به شما امکان می دهد بخش های محتوا را ویرایش کنید، تصاویر اضافه کنید و جداول آنها را بسازید. به علاوه، این یک ابزار دسکتاپی است، بنابراین می توانید وب سایت خود را بدون اتصال به اینترنت در رایانه خود ایجاد کنید.

TemplateToaster یکی از بهترین ابزارهای طراحی تم وردپرس برای طراحی سایت وردپرسی است.

3. افزونه طراحی قالب وردپرس Headway

لازم نیست قالب کسل کننده برای سایت تان انتخاب کنید. افزونه Headway، طراحی‌های قالب وب‌سایت منحصربه‌فردی دارد. Headway یک ویرایشگر بصری دارد که به شما امکان می دهد هر چیزی را از یک صفحه وبلاگ ساده تا یک فروشگاه آنلاین بسازید. همچنین می توانید از Headway’s Grid برای قرار دادن قسمت های مختلف وب سایت خود در مکان های خاص استفاده کنید.

Headway Themes بهترین ابزارهای تم ساز وردپرس را برای ساخت قالب وردپرس خود دارد.

4. افزونه طراحی قالب وردپرس Themes Generator

Themes Generator یک ویرایشگر بصری با بلوک‌های “پلاگ اند پلی” به شما می‌دهد که می‌توانید از آن برای ایجاد طراحی‌های زیبای وب‌سایت استفاده کنید. تصاویر، ویدیوها، نقشه‌ها، طرح‌بندی صفحه، سازندگان صفحه جستجو و نمادهای اجتماعی از قبل در این بلوک‌ها تعبیه شده‌اند. همچنین می‌توانید تم‌های خود را بسازید یا مواردی را که قبلاً وجود دارد تغییر دهید. می توانید پاسخ سوالات خود را در آکادمی Theme Generator که دارای فیلم ها، دوره ها و آموزش های پشتیبانی است، بیابید.

eBgroup بهترین تم سازها را برای ایجاد تم های محبوب وردپرس در اختیار شما قرار می دهد.

5. افزونه طراحی قالب وردپرس WordPress Themes Generator

این تم ساز به شما امکان می دهد تم خود با کنترلر کامل برای خود بسازید. نوارهای ناوبری، پست ها و نوارهای کناری سایت شما را می توان به روش های مختلفی با WordPress Themes Generator طراحی کرد. همچنین، فونت‌ها و پالت‌های رنگی متناسب با برند شما و آخرین ترندها در طراحی وب سایت بهینه‌سازی شده‌اند.


خدمات طراحی سایت

سرویس طراحی سایت یکی از سرویس‌های شرکت ebgroup است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی سایت ebgroup است که با وردپرس یا اختصاصی؛ سایت طراحی می‌شود.

6. افزونه طراحی قالب وردپرس PageLines

شما می توانید یک وب سایت سفارشی یا قالب های از پیش ساخته شده را در کمتر از پنج دقیقه با PageLines بسازید. این افزونه طراحی قالب یک پلت فرم همه کاره است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به نصب چندین افزونه، بخش های تصویر، لاگین های اجتماعی و فروشگاه های آنلاین را اضافه کنید. با استفاده از حالت “پلاگ اند پلی” ، طراحی یک سایت منحصر به فرد با فونت ها و رنگ هایی که انتخاب می کنید بسیار آسان است.

7. افزونه طراحی قالب وردپرس Make

Make یک افزونه طراحی تم وردپرس رایگان و منبع باز برای طراحی بهترین سایت های وردپرسی است. این ابزار دارای یک رابط کاربری آسان است که به شما امکان می دهد بنرهایی با عرض کامل اضافه کنید، محتوای خود را در ستون ها سازماندهی کنید و جدیدترین پست های وبلاگ خود را برجسته کنید. شما کنترل کامل بر هر قسمت از سایت خود دارید، با ویژگی های بزرگ ایجاد تم، از جمله فاصله خطوط و اندازه فونت ها.

8. افزونه طراحی قالب وردپرس iThemes Builder

با iThemes Builder، می‌توانید طرح‌های خود را برای قالب سایت‌های وردپرسی به سرعت ایجاد کنید. با ویرایشگر طرح‌بند دار، می‌توانید سرصفحه‌ها، تصاویر، ناوبری، مناطق محتوا، نوارهای ویجت و سایر ماژول‌ها را اضافه کنید. همچنین می توانید بدون نیاز به تغییر کد، تم را با رنگ های برند خود مطابقت دهید.

افزونه طراحی قالب وردپرس iThemes Builder

نتیجه

مردم دوست دارند از برندهایی که می دانند واقعی هستند خرید کنند و یک وب سایت منحصر به فرد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از بقیه متمایز شود. به جای پرداخت هزینه زیاد به یک طراح وب، می توانید از سازندگان قالب وردپرس برای ایجاد یک تم سفارشی یا ایجاد قالب برای سایت خود استفاده کنید.

 این ابزارها ویرایشگرهای بصری، انواع فونت ها و چندین گزینه پشتیبانی مشتری را ارائه می دهند. برای صرفه جویی در هزینه هنگام ساخت یک وب سایت وردپرس، یکی از این سازندگان تم وردپرس پیشنهادی را امتحان کنید.

5/5 - (29 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟