اطلاعات جدید گوگل در نحوه ارائه سریع نتایج جستجو

سرور گوگل
سرور گوگل

اگر تا به حال برایتان جالب بوده است که بدانید گوگل چگونه قادر است نتایج جستجو را به این سرعت برای کاربران ارائه دهد ، بهتر است این مطلب را بخوانید:

اخیراً گوگل اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی کمک به ارائه نتایج جستجوی سریع ارائه داده است. غول جستجوگر گوگل از حافظه RAM و SSD برای ذخیره محتوای مورد بازدیدهای مکرر در سرورهای خود استفاده می‌کند.

ما می‌دانیم که فهرست جستجوی گوگل از یک سیستم طبقه بندی شده استفاده می کند که در آن از فضای ذخیره سازی گران تر استفاده شده تا محبوب ترین مطالب با سرعت بیشتری فهرست و در اختیار جستجوگران قرار گیرد.

طبق اعلام گوگل با استفاده از سه نوع مختلف فضای ذخیره سازی ، ایندکس ها برای کاربران را فهرست می شود.

RAM استفاده شده توسط این شرکت سریعترین و گرانترین نوع در جهان است و پس از آن درایوهای حالت جامد (SSD) که سریع هستند قرار دارند.

اما فراموش نکنیم که هارد دیسک های سخت (HDD) را نیز در کنار خود دارند چرا که کم هزینه تر هستند.

 RAM  ها برای فهرست کردن اسنادی استفاده می شوند که به طور مکرر در نتایج جستجو به کاربران ارائه می شوند در حالی که دو نوع ذخیره سازی دیگر برای محتوایی که کمتر در موتور جستجویگوگل مورد جستجو قرار می‌گیرند، استفاده می شود.

فهرست جستجوی گوگل

در آخرین بخش اظهارات گوگل عنوان “پیچیدگی های زبان در انتخاب فهرست جستجو و موارد دیگر!” جزئیات بیشتری در مورد چگونگی تصمیم گیری گوگل برای انتخاب نوع ذخیره سازی در فهرست خود ارائه شده است:

به عنوان مثال ، برای اسنادی که می دانیم ممکن است در هر ثانیه ظاهر شوند ، امکانی قرار داده شده که با استفاده از RAM بسیار سریع به دست می آیند. چراکه اساساً بخشی از فهرست سرویس ما روی RAM است.

سپس یک ردیف دیگر خواهیم داشت ، برای درایوهای حالت جامد ، زیرا هم سریع هستند و هم به اندازه RAM گران نیستند.

در نهایت بخش عمده ای از شاخص مربوط به چیزی است که ارزان ، در دسترس ، به راحتی قابل تعویض است و بانک اطلاعاتی آن به راحتی از دست نخواهد رفت و این هارد دیسک ها یا فلاپی دیسک ها هستند.

حال که ما در مورد چگونگی ایجاد نتایج جستجوی گوگل در جستجوی اطلاعات بیشتری کسب کرده ایم ، ممکن است برخی از دارندگان سایت در تلاش باشند تا سئوی صفحات سایت خود را بهبود بخشند تا اینکه در RAM یا SSD های سرور گوگل قرار گرفته و در نتایج جستجوی آنها رتبه بالاتری داشته باشند.

متأسفانه ، تاکنون راهی وجود ندارد که تشخیص دهد سایت‌های مختلف در کدام ردیف ذخیره سازی نمایه گوگل قرار گرفته می شوند.

اگرچه گوگل گفته است اکنون محتوایی را ذخیره می کند که هر ثانیه از طریق RAM یا SSD به آن دسترسی پیدا می کنید ، اما اکثر شاخص جستجوی آن هنوز روی HDD ذخیره می شود.

با این حال ، در آینده با کاهش قیمت این نوع ذخیره سازی های گران تر ، این مورد نیز می تواند تغییر کند.

همچنین هدف دیگر گوگل فضای ذخیره سازی ابری نیز خواهد بود.

امتیاز شما post

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

تبلیغات کلیکی یا سئو

چطور باید به جای سئو تبلیغات کلیکی یا پولی انجام بدیم؟

چگونه به یک کسب و کار پیشنهاد کنیم به جای سئو، تبلیغات کلیکی یا پولی انجام دهد؟ آیا واقعاً نیازی به انتخاب یکی از اینها به جای دیگری برای بازگشت سریعتر سرمایه هست؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. امروزه سئو خیلی شناخته شده تر است،

طراحی سایت با هوش مصنوعی

نقش هوش مصنوعی در طراحی سایت

طراحی سایت یکی از اصلی‌ترین عناصر حضور آنلاین هر سازمانی است. با توجه به این که وب‌سایت‌ها برای بیان نظر، ارائه خدمات، فروش کالا و خدمات و بسیاری از کاربردهای دیگر در دنیای اینترنت بکار می‌روند، ایجاد یک سایت موفق یکی از اولویت‌های کسب و کارها است. با توسعه فناوری‌های

افزایش مشتری کلینیک زیبایی

راه های جذب مشتری کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی به عنوان مراکزی که به افراد کمک می کنند تا زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهند، برای جذب مشتریان بسیاری از فرصت ها را دارند. با این حال، به دلیل رقابت شدید در این صنعت، کسب و کارهای موفق باید راه هایی را برای جذب مشتری

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی: چگونه برای یک فصل خود برنامه ریزی کنیم؟

برای محتوای شبکه های اجتماعی خود به کمک نیاز دارید؟ در این مقاله، یک مدل برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در Google Sheets، به همراه چند نکته مفید را توضیح می دهیم. به نظر می‌رسد برنامه ریزی محتوای شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار منطقه‌ای چالش برانگیز

بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟