آینده بازاریابی B2B

به آینده بازاریابی B2B خوش آمدید.

باید بدانیم حدود 90٪ از داده های جهان در دو سال گذشته تولید شده اند و این فرآیند از آنچه كه Deloitte انقلاب چهارم صنعتی نامیده ، شروع شده است. فناوری شیوه تفکر ، یادگیری ، عمل و خرید را تغییر داده و بخش B2B نیز در آن گنجانده شده است. با این حال ، وقتی صحبت از بازاریابی B2B است ، بسیاری از صاحبان مشاغل B2B استراتژی های فروش و بازاریابی خود را هنوز مانند سال 1999 جلو می برند.

اگر در همان قایق تفکرات هستید ، به من اجازه دهید تا توجه شما را به این نکته جلب کنم که: اکنون خریداران B2B دسترسی سریع و نامحدودی به اطلاعات از طریق یک صفحه کوچک و متصل به اینترنت دارند و این اطلاعات متناسب با بودجه آنها است.

یک مطالعه جدید از شرکت تحقیقاتی بازاریابی گارتنر نشان داد که با وجود گسترش دسترسی دیجیتال ، 77٪ از خریداران B2B هنوز احساس می کنند که خرید یک کار وقت گیر و حتی آزاردهنده است.

بیایید این ذهنیت را تغییر دهیم.

درخصوص آینده بازاریابی B2B بعد از گذشت سالها در خط مقدم تحول بازاریابی دیجیتال B2B ، من یاد گرفته ام که چه چیزی برای موفقیت لازم است و چه چیزی باعث شکست می شود – و می خواهم این دانش را با شما به اشتراک بگذارم. در زیر ، من هر آنچه که باید درباره ایجاد یک استراتژی بازاریابی برنده B2B بدانید را قرار داده ام که این اطلاعات به سه مرحله و هشت بخش تقسیم می شود .

مرحله 1: آمادگی

• سفر خریدار مدرن B2B

• چارچوب بازاریابی B2B برای هدایت استراتژی

• عناصر مهم یک برنامه بازاریابی B2B با محوریت فروش

مرحله 2: برنامه ریزی

• با وب سایت شروع کنید

• استراتژی های تولید تقاضا

• راهبردهای تولید نسل

• استراتژی های حفظ و بازیابی

مرحله 3: اجرا

• اجرای برنامه بازاریابی B2B اختصاصی

در پایان این مراحل ، شما باید درک کاملی از منظر امروزی B2B ، روندها و رفتارها برای سرمایه گذاری و راهکارهایی که جوانب مثبت را برای افزایش سود ، فروش و درآمد استفاده می کنند ، داشته باشید.

پایان بخش اول

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *