شبکه های اجتماعی

انواع شبکه‌های اجتماعی

انواع شبکه‌های اجتماعی و راهنمای تولید محتوا در آنها

با مشاهده محبوبیت و قدرت کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، کسب و کارها و بازاریابان به دنبال شناخت انواع شبکه‌های اجتماعی هستند تا بتوانند از آن‌ها برای هدف قرار دادن و تبدیل مخاطبان خود استفاده کنند. شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا وفاداری مشتریان فعلی‌تان را تا حدی افزایش دهید که آن‌ها به‌طور رایگان و با […]

انواع شبکه‌های اجتماعی و راهنمای تولید محتوا در آنها بیشتر بخوانید »

مدیریت شبکه های اجتماعی

راهنمای مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه‌ های اجتماعی فرآیند مدیریت حضور آنلاین شما در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر با تولید، انتشار و تجزیه و تحلیل محتوایی است که پست می‌کنید. مدیریت شبکه‌ های اجتماعی شامل تعامل و ارتباط با کاربران شبکه‌های اجتماعی است. می‌توانید از ابزارها، خدمات مدیریت شبکه‌ های اجتماعی برای نظارت بر

راهنمای مدیریت شبکه های اجتماعی بیشتر بخوانید »

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟

وقتی صحبت از بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌شود، هدف اصلی بازاریابان تبلیغ محصولات/خدمات و افزایش آگاهی از برندشان است. اما بسیاری از برندها با ایجاد محتوای جذاب و دستیابی به مخاطبان هدف خود مشکل دارند. با توجه به اینکه شبکه‌ های اجتماعی نقش مهمی را در بالای قیف بازاریابی بازی می‌کنند، می‌خواهیم در این مقاله

بازاریابی شبکه اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟ بیشتر بخوانید »

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی

پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش مارکتینگ کسب و کارها است. به همین منظور علاقه به حضور در این پلتفرم‌ها میان کسب و کارها روز به روز در حال افزایش است. اما برای حضور درست و حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مناسب باید از کارشناسان این فضای دیجیتال استفاده ببرید. ما به عنوان

قرارداد مدیریت شبکه های اجتماعی بیشتر بخوانید »

کارشناس شبکه های اجتماعی

کارشناس شبکه‌ های اجتماعی کیست؟

کارشناس در هر زمینه‌ای، فردی است که در آن زمینه متخصص است، البته نه اینکه یک مرجع باشد، بلکه کسی که دانش و مهارت کامل در آن زمینه خاص را دارد. کارشناس شبکه‌ های اجتماعی فردی است که در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی متخصص است. حالا چه کسی ریزه کاری‌های شبکه‌های اجتماعی آن را می‌داند: کسی

کارشناس شبکه‌ های اجتماعی کیست؟ بیشتر بخوانید »

تحلیل اینستاگرام

6 ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام

تحلیلگرها، اطلاعات مورد نیاز شما را برای تعیین اهداف رسانه های اجتماعی فعال ارائه می دهند. در همین حال، اندازه گیری تنها راه اثبات بازگشت سرمایه در اینستاگرام شما است. آیا از ابزارهای مناسب تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده می کنید؟ اگر پاسخ شما “ام ، شاید؟” باشد، شما تنها نیستید. ابزارهای تحلیلی باید با

6 ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام بیشتر بخوانید »

رشد در اینستاگرام

5 راه برای رشد صفحه ی اینستاگرام

اگر در پی رشد صفحه اینستاگرام هستید ما را دنبال کنید 1. برای شروع از یک هشتگ استفاده کنید اگر نمی دانید برای رشد صفحه اینستاگرام خود از کجا شروع کنید ،فقط به چیزی که مربوط به صفحه ی شما می شود فکر کنید. آن را تا حد امکان ساده نگه دارید. راهنمایی ویژه- در

5 راه برای رشد صفحه ی اینستاگرام بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا