روابط عمومی

روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی دیجیتال یک ستون اصلی برای روابط تجاری است . محققان تکنیک‌های روابط عمومی را در دوران باستان نیز ردیابی کرده اند. در قرن بیستم برندهای بزرگ برای پیشی گرفتن از رقبا از استراتژی روابط عمومی دیجیتال قوی برخوردار بودند همان‌طور که می‌دانیم این روزها دنیای دیجیتال در نحوه کار و زندگی ما از […]

روابط عمومی دیجیتال بیشتر بخوانید »

پایش رسانه ای روابط عمومی

آیا می دانید در مورد برند شما چه گفته شده است؟ اگر به طور مرتب پایش رسانه ای را انجام ندهید، فرصت مدیریت نحوه شناخت برند شما از دست می‌رود. پایش رسانه ای (فرایند خواندن، تماشا و گوش دادن به اخبار، سپس شناسایی و تجزیه و تحلیل محتوای حاوی کلمات کلیدی خاص یا موضوعات مرتبط

پایش رسانه ای روابط عمومی بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا