آموزش تبلیغات در گوگل – قسمت چهارم

در این قسمت از آموزش تبلیغت در گوگل خواهیم گفت که چطور انتخاب کنید کجا مشتریان تبلیغات گوگل شما را ببینند

مشتریان ممکن است تبلیغات گوگل خود را با نتایج جستجو ، در وب سایت های گوگل یا وب سایت های دیگر و یا در برنامه های تلفن همراه مشاهده کنند – این ها همه بستگی به نحوه تنظیم تبلیغات کمپین Google شما دارد.

آنچه شما یاد می گیرید:

  • چگونه می توان شناسایی کرد که مشتریان ممکن است تبلیغات شما را ببینند؟
  • کدام فرمت های تبلیغاتی را می توان در هر شبکه گوگل استفاده کرد؟

شما چه کار انجام خواهید داد؟

تصور کنید یک مشتری از شما خواسته است توضیح دهید که چه فرمت های آگهی های تبلیغاتی Google شبیه کار آنها هستند و در کجا می توانند نشان دهند.

شبکه گوگل 101

شما احتمالا تعجب می کنید، “دقیقا منظور آنها در Google Network چیست؟”

شبکه گوگل از دو شبکه جستجو و نمایش ساخته شده است. آنها مکان هایی هستند که آگهی های تبلیغاتی Google شما می توانند ظاهر شوند، از جمله: سایت های گوگل، سایت های شریک و سایر مکان هایی مانند برنامه های تلفن همراه.

بیایید نگاه دقیقتری بکنیم

بیایید بررسی کنیم که چگونه با استراتژی های تبلیغاتی دو فروشگاه متفاوت – کای Handyman و بوتیک Karine دقیقا همان چیزی که جستجو و نمایش شبکه های را منحصر به فرد میکند را نمایش می دهد .

خوش آمدید به خیابان اصلی، جایی که ما دو تبلیغ کننده را دیدیم – کای، دستیار و کارین، طراح کیف دستی. هر یک از آنها در مورد تبلیغات در شبکه گوگل چیزی برای کسب مشتریانی که به دنبال آن هستند، می دانند.

پس این شبکه چیه؟ شبکه گوگل به دو بخش تقسیم می شود: شبکه جستجو و شبکه های نمایشی – هر کدامیک از سایت هایی که مشتریان شما می توانند تبلیغات شما را ببینند، متمایز می شوند.

کای طرفدار بزرگ شبکه جستجوی گوگل است، زیرا او دوست دارد که این شبکه باعث می شود افراد به راحتی بتوانند او را پیدا کنند. وقتی مردم نیاز به کمک برای نشتی دارند یا یک کار رنگ کردن جدید دارند، می توانند به سادگی به جستجوی Google بروند.

و از آنجا که شبکه جستجوی Google تبلیغات در بسیاری از سایت ها و سیستم عامل ها را نشان می دهد، او دوست دارد که مشتریان بتوانند از چندین راه مختلف در دستگاه های خود در لحظات نیاز با او ارتباط برقرار کنند.

از سوی دیگر، Karine ترجیح می دهد Google Display Network را استفاده کند. در اینجا، او می تواند طرح های کیف خود را در فرمت های رسانه ای غنی در سایت هایی مانند یوتیوب و دیگران با محتوای مربوط به هدف قرار دادن وی نمایش دهد.

به علاوه، او می تواند مکان ها، موضوعات و مخاطبان را برای آگهی هایش انتخاب کند – همه سفارش ها به راحتی جذب می شوند.

با این وجود، چیزی که او بیشتر درباره تبلیغات در شبکه Display Network مینویسد این است که آگهی هایش میتواند برای بسیاری از مشتریان بالقوه در سایتهای Google مانند YouTube، Blogger و Gmail و همچنین میلیونها وبسایت دیگر در سراسر جهان ظاهر شود.

سرانجام، با استفاده از Display Network، می تواند مخاطبان بسیار بزرگ و بسیار خاص را هدف قرار دهد، بنابراین می تواند اطمینان دهد که وی پیام درست را به مصرف کننده مناسب ارسال می کند.

فرمت های تبلیغاتی در شبکه Google

فرمت های تبلیغاتی به شما اجازه می دهد تا نحوه ارتباط کسب و کار خود را با مخاطبان را انتخاب کنید. در این بخش، فرم شبکه Google می تواند با مشتریان شما در لحظه ای دقیق که درگیر فعالیت آنلاین یا فعالیت های با آنچه که شما ارائه می دهید، مرتبط کند.

مانند جستجوی محصول خود، خواندن یک وبلاگ در مورد صنعت خود و یا تماشای یک ویدیو مرتبط در YouTube. انتخاب قالب تبلیغ صحیح برای مبارزات انتخاباتی شما می تواند اطمینان حاصل کند که آگهی شما در آن لحظه مناسب ترین و مناسب برای یک مشتری خاص است.ت های تبلیغاتی موجود در هر شبکه را معرفی خواهیم کرد.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات خرید             تبلیغات پاسخگو                    تبلیغات با پسوند                    تبلیغات متنی

تبلیغات تصویری          تبلیغات ویدئویی          تبلیغات تبلیغاتی          تبلیغات فقط تبلیغاتی
  

تبلیغات رسانه ای غنی

خلاصه

در این دوره، ما Google Search و Display Networks را پوشش دادیم و فرمت های تبلیغاتی را می توان در هر کدام نشان داد. اکنون خودتان این را بپرسید: از کجا در شبکه Google می توانید به کاربران بیشتری دست پیدا کنید؟

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت سوم

آموزش تبلیغات در گوگل قسمت پنجم

امتیاز شما post

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟