برندینگ

برند پرسونا

شخصیت برند یا برند پرسونا

شخصیت برند ، مجموعه ای از خصوصیات شخصیتی، نگرش ها و ارزش هایی است که برند شما به طور مرتب به نمایش می گذارد تا بتواند با یک بخش از مخاطب خاص ارتباط برقرار کند. برند پرسونا (شخصیت برند) چیست؟ شخصیت برند می تواند یک شخصیت، فکر یا ایده باشد. هر ارتباطی که با مشتری […]

شخصیت برند یا برند پرسونا بیشتر بخوانید »

ریبرندینگ

ریبرندینگ (Rebranding) یا بازسازی برند چیست؟

بازسازی برند یا ریبرندینگ زمانی اتفاق می‌افتد که یک شرکت لوگو، شعار، چشم‌انداز، ماموریت، ارزش‌ها، نام، مخاطبان هدف یا بازار خود را تغییر دهد تا هویت برند جدیدی را در ذهن رهبران، مشتریان، رقبا و شرکا ایجاد کند. ریبرندینگ به برندها کمک می‌کند مخاطبان جدیدی را جذب کنند، مرتبط بمانند، در میان رقبا برجسته شوند

ریبرندینگ (Rebranding) یا بازسازی برند چیست؟ بیشتر بخوانید »

برندینگ b2b

برندینگ یا برندسازی B2B

در گذشته، موقعیت نام تجاری و برند برای مشاغل B2C بسیار مهم در نظر گرفته می‌شد، اما کسب و کارهای به برندینگ یا برندسازی B2B علاقه‌ای نشان نمی‌دادند. اکثر دیدگاه‌ها این بود که: با این حال، این دیدگاه‌ها تغییر کرده و اکثر مردم اکنون می‌دانند که برندسازی برای مشاغل B2B به اندازه‌ی مشاغل B2C مهم است.

برندینگ یا برندسازی B2B بیشتر بخوانید »

برند بریف

چطور برند بریف بنویسیم؟

برند بریف (Brand Brief) یا خلاصه برند، چراغ راه برند است و یکی از مهم‌ترین اسنادی است که در مورد ارزش‌ها، اهداف، اخلاق، چشم‌انداز، مأموریت و عوامل متمایزکننده کلیدی برند صحبت می‌کند تا آن را از سایر رقبای موجود در بازار متمایز کند. هویت منحصر به فرد در ذهن مصرف کنندگان برند بریف در مقایسه

چطور برند بریف بنویسیم؟ بیشتر بخوانید »

برندینگ یا برندسازی

برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست؟

از برندهای شخصی گرفته تا ضد برندها، ما وارد عصر آگاهی بی وقفه از برند شده‌ایم. برندسازی همه جا هست، پس به عصر فراگیر شدن برند خوش آمدید، عصری که همه مشتاق قصه گفتن هستند. در مورد چی؟ مهم نیست. بنابراین، برندسازی دقیقاً چیست؟ چگونه باید آن را تعریف کنیم؟ برای برخی، برندینگ فقط بصری

برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست؟ بیشتر بخوانید »

ویژگی برندهای موفق جهان

7 ویژگی منحصر به فرد و متمایز برندهای موفق جهان

برندهای بزرگ و معروف دنیای کسب و کار و تجارت جهانی همواره با استفاده و تقویت ویژگی‌های منحصر به فرد و متمایز برند توانسته‌اند از رقبا فاصله بگیرند.

7 ویژگی منحصر به فرد و متمایز برندهای موفق جهان بیشتر بخوانید »

برندینگ زنان

چگونه زنان می توانند برند شخصی خود را توسعه دهند؟

همه ما می دانیم که ایجاد یک برند شخصی بسیار با ارزش است ، چراکه یک برند قوی می تواند فرصت‌های کاری مهیجی را پیش روی شما قرار دهد. اما توسعه برند شخصی زنان دارای چالش‌های زیادی می‌باشد. هنگامی که استعدادهای واقعی‌تان دیده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهد تا از پیشرفت کاری مرتبط

چگونه زنان می توانند برند شخصی خود را توسعه دهند؟ بیشتر بخوانید »

ویکتوریا سکرت

برند ویکتوریاسکرت از تاسیس تا پیشرفت

برند ویکتوریاسکرت یک برند نام آشنا در صنعت لباس زیرزنانه می‌باشد، صرف نظر از مشکلات این شرکت بخش های جذابی در راه‌اندازی کسب‌وکار این برند به چشم می‌خورد که بررسی آن می‌تواند درس‌های زیادی را به ما بدهد. روی رایموند ایده تاسیس برند ویکتوریاسکرت را در سال 1977 پس از اینکه به دلیل خرید لباس

برند ویکتوریاسکرت از تاسیس تا پیشرفت بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا