خدمات سئو

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند

شاید شما هم شنیده باشید که با اومدن ChatGPT، گوگل و سئو از بین می روند. در حالی که این چت بات شرکت OpenAI یک رقیب مستقیم برای گوگل نیست، اما در حال تغییر روش انجام جستجوها است. و این موضوع به طور چشمگیری شکل بهینه سازی موتورهای جستجو را تغییر می دهد. چت ربات […]

6 روشی که متخصصان سئو می توانند از ChatGPT استفاده کنند بیشتر بخوانید »

قیف بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی محتوا چیست؟

با بهینه سازی محتوا در هر مرحله از سفر خریدار، مشتری را به آرامی در قیف بازاریابی محتوای خود حرکت دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید. مقدمه وقتی شما مشتریان هدف خود را درست شناسایی کرده اید، محتوای سازگار با آنها تولید می کنید و از انواع محتوا برای تبلیغ محصول یا خدمات

قیف بازاریابی محتوا چیست؟ بیشتر بخوانید »

آنالیز رقبا

روش‌های آنالیز رقبا

آنالیز رقبا به شما کمک می‌کند که تغییرات در بازار را پیش‌بینی کنید، ترندها و تاکتیک‌های موفق جدید را شناسایی کنید و همیشه در بازار خود، آپدیت بمانید. اما تنها سرک کشیدن به شبکه‌های اجتماعی و عضو شدن در لیست گیرندگان ایمیل ‌رقبا کافی نیست. شما نیاز به یک استراتژی در پشت همه تلاش هایتان دارید

روش‌های آنالیز رقبا بیشتر بخوانید »

استراتژی بازاریابی چندکاناله

چگونه استراتژی بازاریابی چند کاناله موفق راه اندازی کنیم؟

اگر حتی از خوانندگان معمولی مقالات ما باشید، احتمالاً بیش از یک بار در مورد تغییر بزرگ در نحوه رفتار مشتریان شنیده اید. و اگرچه ما در دنیای بازاریابی اصطلاحات بسیاری داریم، اما اصطلاح دیگری در پاسخ به این تغییر در حال محبوب شدن است: “استراتژی بازاریابی چند کاناله یا مولتی چنل مارکتینگ”. بازاریابی چند

چگونه استراتژی بازاریابی چند کاناله موفق راه اندازی کنیم؟ بیشتر بخوانید »

کمپین گوگل ادز B2B

کمپین B2B گوگل ادز مشتریان را بهتر تبدیل می‌کنند.

در این مقاله، نحوه ایجاد کمپین B2B گوگل ادز که مشتریان را در قیف فروش بهتر پرورش داده و تبدیل می کند را می آموزیم. در دنیای بازاریابی چند کاناله B2B، محدود کردن فضای خاصی که در آن فقط سرنخ‌های شما تولید می‌شوند زمان می‌برد. بسیاری از بازاریابان B2B از تبلیغات گوگل استفاده می کنند

کمپین B2B گوگل ادز مشتریان را بهتر تبدیل می‌کنند. بیشتر بخوانید »

تجاری سازه ایده

تجاری سازی ایده و فرآیند عرضه محصول

تجاری سازی ایده فرآیندی است که طی آن یک محصول یا خدمت جدید به بازار عمومی معرفی می شود. تجاری سازی به فازهایی تقسیم می شود، از زمان معرفی اولیه محصول تا تولید انبوه و پذیرش آن. تولید، توزیع، بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت تجاری را در نظر می

تجاری سازی ایده و فرآیند عرضه محصول بیشتر بخوانید »

کدام کسب و کارها نیاز به وب سایت دارند؟

در عصر دیجیتال شما نمی توانید بدون دسترسی به دنیای آنلاین، یک کسب و کار را به طور موثر اداره کنید. حضور آنلاین، مانند داشتن یک وب سایت، به شما نسبت به رقبا برتری می دهد. به لطف فناوری، اکنون می‌توانید نیاز به وب سایت خود را برطرف کنید و از ترندهای همیشه در حال

کدام کسب و کارها نیاز به وب سایت دارند؟ بیشتر بخوانید »

مدل های CPM ، CPC ، CPL ، CPA و CPI

تفاوت CPM ، CPC ، CPL ، CPA و CPI در دیجیتال مارکتینگ

CPM ، CPC ، CPL ، CPA و CPI مخفف روش های بازاریابی فوق العاده محبوبی هستند که توسط آژانس های تبلیغاتی معتبر از آنها استفاده می شود. عباراتی مانند هزینه به ازای کلیک، هزینه به ازای سرنخ یا هزینه به ازای نمایش، اغلب به دلیل توانایی منحصر به فرد آنها در تعیین سودآوری فعالیت

تفاوت CPM ، CPC ، CPL ، CPA و CPI در دیجیتال مارکتینگ بیشتر بخوانید »

بازاریابی عصبی

7 نکته مهم فروش و بازاریابی عصبی

برخی مواقع انسان‌ها چیزهایی را می‌خرند که شاید هرگز از آن استفاده نکنند؛ اما دلیل آن چیست؟ دلیل آن فروشنده است! او با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی روی شما تأثیر می‌گذارد و شما را وادار به خرید می‌کند. بازاریابی و فروش همیشه می تواند چالش برانگیز باشد زیرا همراه با فرآیند پیچیده ای از

7 نکته مهم فروش و بازاریابی عصبی بیشتر بخوانید »

سئو و طراحیی مجدد سایت

چک لیست سئو هنگام طراحی مجدد سایت

درخواست طراحی مجدد سایت ها بسیار زیاد شده است. طبق گزارش Adobe، فروش B2C آنلاین 183 میلیارد دلار افزایش یافته است. و طبق گفته موسسه McKinsey & Company، نزدیک به 80 درصد از تصمیم گیرندگان B2B طرفدار خرید چند کاناله هستند. مقدمه شرکت‌ها در حال تغییر استراتژی‌های تجاری خود هستند تا خدمات اینترنتی مانند BOPIS

چک لیست سئو هنگام طراحی مجدد سایت بیشتر بخوانید »

پیمایش به بالا