راه های رشد کسب و کار در سال جدید: راهنمای کامل

برای اینکه یک کسب و کار خوب عمل کند، باید ابزارها و سطح مراقبت مناسب به آن داده شود. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در سال 2023 رشد کند یا عملکرد خوبی داشته باشد، باید کارهای خاصی را انجام دهید و به چیزهای خاصی توجه کنید. با تغییر طرز فکر و برنامه ریزی مناسب، می توانید به کسب و کار خود کمک کنید تا به سطح جدیدی از موفقیت دست یابد. این مقاله به راه های رشد کسب و کار در سال 2023 خواهد پرداخت.

راه های رشد کسب و کار در سال 2023 چیست؟

یافتن راه های جدید برای رشد کسب و کار، فرآیندی است که هرگز تمام نمی شود. اگر می خواهید از رقبا جلوتر باشید و به رشد کسب و کارتان ادامه دهید، باید استراتژی های خود را با واقعیت های بازار تطبیق دهید. در ادامه چند راه برای رشد کسب و کار در سال 2023 معرفی می شود.

شماره 1. نوبت اهداف کسب و کار خود را بازنگری کنید

اولین کاری که باید برای بهبود کسب و کار خود انجام دهید این است که به اهداف آن نگاه کنید. اینکه چگونه به ایده کسب و کارتان رسیدید و می خواهید با آن چه کار کنید؟ آیا همچنان می توانید آن ضرب الاجل ها را تعیین کنید؟ اگر اینطور نیست، چرا کار نمی کند؟ برای اطمینان از اینکه هنوز در حال پیشرفت به سمت اهداف خود هستید، باید با خودتان آنها را چک کنید. اگر به خودتان اجازه داده اید از اهداف منحرف شوید، کسب و کارتان آسیب خواهد دید.

با نگاه کردن به اهداف خود، مطمئن شوید که هنوز در مسیر درستی هستید. همانطور که کسب و کارتان رشد و تغییر می کند، ممکن است لازم باشد برنامه هایی را که در ابتدا انجام داده اید تغییر دهید. اما اگر آنها را به خاطر بسپارید، می توانید تمرکز خود را در جایی که باید باشد حفظ کنید و کاری را که باید انجام دهید به پایان برسانید.

شماره 2. برنامه ای برای بازاریابی مجدد تنظیم کنید

لیست بازاریابی همواره باید شامل سرنخ های جدید و مشتریانی باشد که قبلاً با آنها کار کرده اید. استفاده از مشتریانی که از قبل دارید، راهی سریع و ارزان برای رشد کسب و کارتان است.

با این حال، برای جذب مشتریان جدید و علاقه مند نگه داشتن مشتریان قدیمی، باید از کمپین های ایمیل مارکتینگ و پیامک استفاده کنید تا افراد را از هرگونه تغییر در خدمات یا محصولات خود مطلع کنید.

با ارسال مطالب تبلیغاتی، می توانید افراد را از روش های جدید استفاده از مزایای محصول خود مطلع کنید. کمپین های بازاریابی چند کاناله یکپارچه دو برابر موثرتر از تبلیغات تک کاناله در دستیابی به مخاطبان هدف هستند.

شماره 3. پخش وب راه اندازی کنید

زمانی که وبینارها در یک محیط کسب و کار به کسب و کار دیگر ارائه می شوند، می توانند منبع خوبی از اطلاعات باشند که می توانند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند. با یک موضوع گسترده و مرتبط با صنعت شروع کنید که تا حد امکان افراد زیادی را مورد هدف قرار دهد و سپس از آنجا فرصت بسازید.

با کسب تجربه بیشتر، این حوزه تخصصی به مکانی عالی برای یافتن مشتریان علاقه مند تبدیل می شود. اگر وبینار شما در اولین باری که نمایش داده می شود، عالی نباشد، حتماً خوب خواهد بود. میزبانی وبینارها چیزی است که فقط در صورت ادامه دادن به آن می توانید در آن بهتر شوید، پس سست نشوید.

شماره 4. وظایف در بازاریابی باید توسط ماشین ها انجام شود

برای رشد کسب و کارتان، باید به تدریج کارهای بیشتری از بازاریابی را خودکار کنید. با اتوماسیون، می توانید زمان کمتری را برای ساخت کمپین های دستی و زمان بیشتری را برای انجام تست A/B و انواع دیگر تست استراتژی صرف کنید. با این حال، اگر می خواهید چیزی را خودکار کنید، باید پیام های خود را شخصی سازی کنید.

شماره 5. پروفایل های خریداران را درست تنظیم کنید

هنگام تلاش برای درک مخاطب هدف خود، اطلاعات موجود در پرسونای خریدار بسیار مهم است. همچنین، باید بدانید که برای چه کسی می نویسید، تا به شما امکان دهد پیام خود را روشن کنید. اگر از این روش استفاده کنید، تماس های فروش شما نیز بهتر می شود. اطلاعات را مرتب کنید تا بفهمید مخاطبان اصلی شما چه کسانی هستند.

بعد به این فکر کنید که مشتریان شما چه فکری می کنند. در نهایت، ممکن است بخواهید نظرسنجی کنید یا با مشتریان خود صحبت کنید. از این منابع، می‌توانید در مورد ترجیحات مصرف‌کننده، نحوه استفاده از محصولات و جمعیت‌شناسی اطلاعات کسب کنید.

شماره 6. در ساختار بخش فروش خود تغییرات ایجاد کنید

هر چه زمان بیشتر می گذرد و افراد بیشتری در بخش فروش مشغول به کار می شوند و فضا به طور قطع قدیمی می شود. با این حال، از تغییر اوضاع و دادن وظایف جدید به افراد نترسید. اگر این کار باعث نشود که همه درگیر کار شوند، ممکن است لازم باشد افراد جدیدی را استخدام کنید.

شماره 7. شما باید بدانید که در برابر چه کسانی قرار دارید

برای ایجاد یک برنامه فروش خوب، باید بدانید که رقبای شما در حال انجام چه کاری هستند. برای رشد سریع، باید شرکت خود را از نظر قیمت، نقطه فروش و پیشنهادات از رقبا متمایز کنید. رقابت شدید می‌تواند شما را به فکر راه‌های جدیدی برای فروش کالاهایتان و دستیابی به مخاطبان بزرگ‌تر بیاندازد.

شماره 8. یک سیستم اقدامات و پاسخ ها راه اندازی کنید

شرکت هایی که به نظرات و گفته های مشتریان خود اهمیت می دهند همیشه به آنها این فرصت را می دهند که این کار را انجام دهند. برای کمک به این کار می‌توانید کارهایی مانند درخواست بررسی و جمع‌آوری نظرات به صورت خودکار انجام دهید. گرفتن نمره NPS برای مشاغل کوچک راحت‌تر است. علاوه بر این، به شما یک ایده کلی از میزان خوشحالی مشتریانتان می دهد.

شماره 9. مهم است که به سیستم نگاه کنید

تاکنون، بسیاری از پیشنهادات برای چگونگی خودکارسازی و آسان کردن عملیات شرکت شما بوده است. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان سریع‌تر رشد کند، باید به تمام بخش ها و فرآیندها نگاه کنید تا ببینید در کجا می‌توان تغییرات ایجاد کرد.

شماره 10. به تجزیه و تحلیل بیشتر توجه کنید

مطمئن شوید که همیشه به آمار حواستان هست. خدمات زیادی وجود دارد که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل داده ها و بهبود نحوه عملکرد کسب و کارتان کمک کند. همچنین، تجزیه و تحلیل ممکن است به شما کمک کند راه های دست نخورده ای برای رشد کسب و کار خود پیدا کنید.

شماره 11. برای اخلاق کارکنان شرکت هزینه کنید

سرمایه گذاری روی کارمندان می تواند راهی عالی برای کمک به رشد کسب و کار شما باشد. وقتی کارکنان انگیزه داشته باشند، بهتر کار می کنند و به نتیجه گیری کمک می کنند. اگر کارکنان شما دوست دارند با شما کار کنند، احتمالاً به دوستان خود در مورد شما خواهند گفت. این باعث می شود افراد بیشتری به کار در شرکت شما علاقه مند شوند.

شماره 12. مشارکت را در اولویت قرار دهید

برای پیشرفت، افراد باید با شما مشارکت کنند. قبل از شروع نوشتن، یک جستجوی کلیدواژه انجام دهید تا متوجه شوید مخاطب شما به دنبال چه اطلاعاتی است. این کار باعث می‌شود افراد زیادی به سمت شما بیایند. بسیاری از مردم وقتی در مورد موضوعات یا روندهای بحث‌انگیز یا جدید صحبت می‌شود، به دقت گوش می‌دهند.

شماره 13. از شواهد برای هدایت گزینه های خود استفاده کنید

داده ها در اینترنت پادشاه هستند و کسب و کارهایی که بر اساس داده ها تصمیم می گیرند کمتر احتمال دارد شکست بخورند. با این حال، مهم است که نحوه عملکرد مشتریان، میزان پولی که در می آورید و چقدر برای تبلیغات خرج می کنید، پیگیری کنید. از این اطلاعات برای تمرکز بهتر تلاش ها و گرفتن نتایج بیشتر استفاده کنید.

شماره 14. به دست آوردن مشتریان جدید را هدف اصلی قرار دهید

کسب فروش بیشتر و مشتریان جدید باید اولویت اصلی هر کسب و کاری باشد. به هر حال، اگر مشتریان جدیدی جذب نکنید، کسب و کار شما رشد نخواهد کرد. مطمئن باشید که همیشه برای جذب مشتریان بیشتر تلاش می کنید. یک ضرب المثل رایج در تجارت این است:

“اگر رشد نکنی، در حال مرگ هستی.”

شماره 15. با ارزش ترین مشتریان خود را حفظ کنید

فراموش نکنید که حفظ مشتریان بسیار ارزان تر از به دست آوردن مشتریان جدید است. شما باید بر روی محتوای با کیفیت بالا و مقیاس پذیر تمرکز کنید که بتواند با ارزش ترین مشتریان شما را برای مدت طولانی علاقه مند و درگیر کند.

وقتی نوبت به جذب مشتریان جدید می‌رسد، محتوا عادی دیگر مهم نیست. امروزه بهترین راه برای جذب مخاطب جدید این است که بفهمیم چگونه می توان محتوای باکیفیت بالا تولید کرد. اکثر موتورهای جستجو افرادی را که به طور منظم محتوا ارسال می‌کنند، می‌شناسند و به آنها پاداش می‌دهند.

بنابراین، اگر می‌خواهید به سرعت مشتریان را جذب کنید، مطمئن شوید که بر تولید محتوای با کیفیت بالا تمرکز کرده‌اید. با ابزار مناسب می توانید فرآیندهای تحقیقاتی خود را موثرتر و به روزتر کنید.

شماره 16. همیشه به راه های جدیدی برای بازاریابی کسب و کار خود فکر کنید

آیا می خواهید به موفقیتی که اکنون دارید ادامه دهید؟ به ایده های جدید ادامه دهید، زیرا این به شما کمک زیادی می کند. بدانید در زمینه کاری تان چه می گذرد و همیشه سعی کنید آن را بهبود بخشید. سعی کنید اولین نفر در زمینه خود باشید و مراقب راه های رشد باشید.

شماره 17. برای نرم افزاری خرج کنید که به شما در تبلیغات و فروش کمک می کند

اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا در زمان صرفه جویی کنید و در تمام کانال های بازاریابی خود کارهای بیشتری انجام دهید. با صرف زمان کمتر برای کارهای خسته کننده، می توانید تلاش بیشتری برای پروژه های استراتژیک انجام دهید که پول بیشتری به همراه خواهد داشت. همچنین، این نوع برنامه به شما اطلاعات مفیدی می دهد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

شماره 18. برای خود نامی بسازید که با مردم بچسبد

نام خوب برای کسب و کار بسیار مهم است. در نهایت، مردم به برندهای خاص وفادار هستند. با این حال، یک استراتژی ساده این است که با تولید محتوای باکیفیت و تبلیغات ویدیویی آگاهی از برند، بر شناخت برند تمرکز کنید. وقت و انرژی خود را صرف ساختن برندی کنید که مشتریان مدت ها پس از خرید چیزی از شما آن را به خاطر بسپارند.

شماره 19. فرآیندهای خود را دقیق تنظیم کنید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید

در هک رشد، بهره وری مهمترین چیز است. اگر عملیات شما کارآمدتر باشد، پول بیشتری برای بازگشت به رشد و پول کمتری برای هدر دادن خواهید داشت. بهترین راه برای رشد کسب و کارتان این است که از نزدیک به نحوه عملکرد آن در حال حاضر نگاه کنید و تغییراتی را ایجاد کنید که بهترین نتیجه را دارند.

شماره 20. به حرکت رو به جلو ادامه دهید

سخت به کار خود ادامه دهید، زیرا پنج سال اول کسب و کار برای شروع است. کارآفرینان همیشه به دنبال مشاغلی هستند که درآمد بهتری داشته باشند. چنین افرادی هرگز از آنچه که دارند راضی نیستند و همیشه منتظر چیز بهتری هستند. با این حال، اگر می خواهید سریعتر رشد کنید، هرگز نباید تسلیم شوید.

شماره 21. به مردم کمک کنید و با هم کار کنید

شراکت یک راه عالی برای کمک به رشد یک تجارت است. ارتباط با شرکت هایی که شبیه شرکت شما هستند راهی عالی برای جذب مشتریان بیشتر و ورود به بازارهای جدید است. شما می توانید کمتر برای چیزهایی مانند تبلیغات و بازاریابی هزینه کنید. همواره به دنبال شریکی باشید که کسب و کارش به خوبی با شما هماهنگ باشد. اگر خدمات نظافتی دارید، با شرکتی که لوازم نظافتی تولید می کند، همکاری کنید. اگر تجارتی دارید که لباس می فروشد، باید با یک فروشگاه کار کنید.

شماره 22. کارکنان خود را آماده کنید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای شرکت خود انجام دهید این است که روی آموزش و رشد کارکنان خود سرمایه گذاری کنید. کارکنانی که به خوبی آموزش دیده و پرورش یافته اند بهتر می توانند به مشتریان کمک کنند و پول بیشتری به دست آورند. سرمایه گذاری در آموزش کارکنان می تواند به سادگی فرستادن افراد به کارگاه ها یا کنفرانس ها در زمینه کاری خود یا آموزش آنها در محل کار باشد. با این حال، یک برنامه توسعه کارکنان را می توان تنظیم کرد تا به همه کارکنان فرصتی برای بهبود مهارت های خود و ارتقاء در سازمان بدهد.

راهنمای بیشتر برای رشد کسب و کار

چگونه مشتریان را جذب کنیم؟

  • باید پیشنهاداتی برای مشتریان جدید داشته باشید.
  • سفارش بگیرید.
  • با مشتریان گذشته در تماس باشید.
  • شبکه سازی کنید.
  • اضافه کردن چیزهای جدید به وب سایت
  • نیروهای خود را با مشاغلی که مکمل یکدیگر هستند، آشنا کنید.
  • آنچه را که می دانید با همه به اشتراک بگذارید.
  • از وب سایت هایی استفاده کنید که موارد را ارزیابی و بررسی می کنند.

چه چیزی یک کسب و کار را موفق می کند؟

موارد زیر :

  • هدفی را برای کسب و کار خود تعیین کنید و به سمت آن حرکت کنید.
  • بیاموزید که مشتریان شما چه می خواهند.
  • هر چیزی را که می توانید در مورد رقبای خود بیابید.
  • کارمندان عالی پیدا کنید و نگه دارید.
  • با گروه خود به روشی شفاف و صادقانه صحبت کنید.
  • یاد بگیرید که سریع تصمیم بگیرید.
  • صبر خود را بیشتر کنید.
  • هر گونه اسناد تجاری را ذخیره کنید.

5 کلید موفقیت در کسب و کار چیست؟

5 راه کلیدی زیر برای رشد موفقیت کسب و کار در سال 2023:

  1. بفهمید چه کاری باید انجام دهید.
  2. زیر حرف خود نزنید.
  3. اگر به کمک نیاز دارید، باید راهنمایی بخواهید.
  4. ابتدا به آنچه نیاز دارید فکر کنید.
  5. به ندای قلبت گوش کن.

3 کاری که کسب و کارها برای موفقیت باید انجام دهند چیست؟

موارد زیر :

  1. برای موفقیت در تجارت، باید نیازی را در بازار برآورده کنید.
  2. مهم است که برای کاری که انجام می دهید چیزی را پس بگیرید.
  3. شما باید در مورد آن بازار را مطلع کنید.

5 نکته کلیدی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق چیست؟

5 روش کلیدی زیر برای رشد یک کسب و کار موفق در سال 2023 :

  1. حقایق مهم (رهبری، مدیریت، برنامه ریزی).
  2. پرسنل (کارکنان ، آموزش و رشد).
  3. عملیات (کار، وظایف) (فرایندها، کار).
  4. بازاریابی (روابط با مشتریان، فروش و پاسخگویی)
  5. امور مالی (دارایی، تسهیلات، تجهیزات).

10 نکته استارت آپی برای یک کسب و کار جدید چیست؟

موارد زیر :

  1. با صرف وقت مطمئن شوید که بهترین انتخاب را کرده اید.
  2. مطمئن شوید چیزی که می فروشید چیزی است که مردم نمی توانند بدون آن بمانند.
  3. درباره بازار بیشتر بدانید.
  4. از قبل برنامه ریزی کنید و یک طرح تجاری بنویسید.
  5. تصویر کسب و کار.
  6. پول و سرمایه.
  7. محل کار.

اصول یک کسب و کار نوپا چیست؟

موارد زیر :

  • بازار را بررسی کنید.
  • برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید.
  • پولی را که کسب و کارتان برای ادامه کار نیاز دارد، دریافت کنید.
  • یک مکان خوب برای کسب و کار خود پیدا کنید.
  • مجموعه ای از قوانینی را انتخاب کنید که کسب و کار شما از آنها پیروی می کند.
  • یک نام خود برای کسب و کار خود انتخاب کنید.
  • کسب و کار خود ثبت کنید
  • کد اقتصادی دریافت کنید تا رسمی تر باشید.

بطور خلاصه چگونه می توانم کسب و کار خود را در سال جدید رشد دهم؟

موارد زیر راه هایی برای رشد کسب و کار شما در سال جدید است و می تواند در سال جدید قابل اجرا باشد.

  • برای رسیدن به جایی که می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید.
  • وضعیت کسب و کار خود را در وب بهتر بشناسید.
  • سعی نکنید چیزی را به زور بفروشید؛ در عوض، بر آموزش افراد تمرکز کنید.
  • محتوای با کیفیت بالا تهیه کنید و مطمئن شوید که پیدا کردن آن آسان است.
  • یک جلسه در اینترنت داشته باشید.
  • روی ساختن چیزهایی که با نیازهای شما مطابقت دارند تمرکز کنید.
  • خدمات مشتری باید مهمترین چیز باشد.

هر استارت آپی به چه چیزی نیاز دارد؟

موارد زیر عبارتند از

  • یک محصول یا خدمات واقعا منحصر به فرد و کاملاً جدید.
  • پتانسیل قوی و توانایی بالا بردن سرعت.
  • یک گروه قوی به رهبری فردی که تغییر نمی کند.
  • یک استراتژی تجاری که به دقت برنامه ریزی شده است.
  • تطبیق پایان نامه سرمایه گذاری.
  • شرایط سرمایه گذاری

کسب و کارهای کوچک در سال جدید چگونه رشد خواهند کرد؟

افزایش پرسنل (51.04٪ از پاسخ دهندگان)، گسترش یا ارتقاء شرکت خود (41.02٪ از پاسخ دهندگان)، و سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال (39.70٪) سه هدف اصلی بودند که صاحبان مشاغل برای سال 2023 نشان دادند.

چه تجارتی در سال 2023 سودآور خواهد بود؟

توسعه و طراحی وب. اگر به کامپیوتر مهارت دارید و به طراحی چشم دارید، راه اندازی یک تجارت در زمینه توسعه و طراحی وب بهترین گزینه برای شما در سال 2023 باشد. در دنیای بسیار دیجیتالی امروزی، تقریباً هر شرکتی به وب سایت نیاز دارد.

نتیجه

برای رشد یک کسب و کار، به تعدادی استراتژی مختلف نیاز دارید که با هم کار کنند. با این حال، اگر سطح فعلی تمرکز خود را حفظ کنید، سال 2023 می تواند نقطه عطفی در توسعه شما باشد.

سوالات متداول راه های رشد کسب و کار

5/5 - (15 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟