بازاریابی کلینیک زیبایی

بازاریابی کلینیک زیبایی

بازاریابی کلینیک زیبایی و تبلیغات کلینیک کاشت مو به معنی انجام روش های مارکتینگ و تبلیغات خدمات زیبایی برای جذب مشتری است.

بر خلاف تصور عموم، کار بازاریابی تنها به روش‌های مراجعه حضوری یا بازاریابی تلفنی محدود نمی‌شود. در واقع هر ابزار دیجیتال و آنلاین (مانند تبلیغات در وب‌سایت ها) در کنار هر روش تبلیغات فیزیکی (مانند پخش تراکت) به نوعی بخشی از فرایند بازاریابی است.

برای انجام بازاریابی کلینیک زیبایی یا جذب مشتری کلینیک کاشت مو، جدا از این که به روش تبلیغات مطب خود فکر می‌کنید باید روی استراتژی جذب بیمار هم تمرکز کنید. تنها اینکه تبلیغات کنید تا دیگران از خدمات زیبایی یا کاشت موی شما مطلع شوند کافی نیست. باید بدانید که چگونه در ذهن مخاطب هدف خود یک ارزش ایجاد نمایید.

اهمیت بازاریابی کلینیک زیبایی و تبلیغات کاشت مو

بهتر است بدانید که در محیط رقابتی کلینیک های پوست و مو و زیبایی و کلینیک های کاشت مو، نمی‌توان انتظار داشت که تنها با یک تبلیغات محیطی حجم زیادی بیمار به ورودی کلینیک اضافه شود. اگر به خوبی تمامی مسیر جذب مشتری برای کلینیک زیبایی خود را طراحی نکرده باشید، حتما هزینه تبلیغ شما سوخت خواهد شد. اینجا است که نقش استراتژی بازاریابی و هدف گذاری تبلیغات مشخص می‌شود.

از سوی دیگر روش های تبلیغات کلینیک زیبایی و جذب بیمارنیز بسیار زیاد است، پس باید بدانید:

  • کدام روش برای شما موثر است؟
  • کدام شکل از تبلیغات و جذب بیمار زودتر به نتیجه میرسد و کدام روش دیربازده تر است؟
  • از کجا شروع کنیم تا بتوانیم جذب بیمار داشته باشیم؟

بازاریابی کلینیک زیبایی و کاشت مو را از کجا شروع کنیم؟

برخی پزشکان و مدیران کلینیک های زیبایی فکر می کنند که تنها با آغاز تبلیغات به هدف خود یعنی جذب حداکثری بیمار دست پیدا می‌کنند و می‌توانند با دیگر کلینیک های زیبایی به خوبی رقابت کنند. در واقع این تفکر از عدم شناخت فرایند بازاریابی و جذب صحیح بیمار منشا می‌گیرد.

در گام نخست مانند بازاریابی کلینیک دندانپزشکی باید فرایند بازاریابی خود را کاملا دقیق و مشخص تعریف کنید. باید بدانید از کجا شروع می‌کنید و به چه هدفی می‌خواهید برسید. به طور کاملا واضح باید مشخص کنید که در حال حاضر چه مقدار جذب بیمار دارید و از چه کانالی ورودی کلینیک زیبایی و کاشت موی شما تامین می‌شود.

در گام بعدی مشخص کنید که می‌خواهید در چه بازه زمانی، چه تعداد بیمار باید به ورودی کلینیک شما اضافه شود؟ اگر این موارد را به عدد در نیاورید، هیچ دید درستی از تبلیغات خود و سودآوری آن نخواهید داشت. حتی در این بین هزینه های ثابت و جانبی کلینیک خود را در کنار بودجه تبلیغات قرار دهید تا ببینید با هزینه چه مقدار بودجه باید به چه میزان بیمار دست پیدا کنید.


خدمات بازاریابی پزشکی

آژانس eBgroup با استفاده از تخصص کارشناسان مارکتینگ بصورت اختصاصی خدمات بازاریابی پزشکی را به پزشکان و کلینیک های پزشکی و زیبایی ارائه می‌کند.


هدف خود را در جذب مشتری کلینیک زیبایی خود مشخص کنید

هدف گذاری جذب بیمار در اینجا یعنی مشخص کنید به چه شیوه ای و با چه استدلالی می خواهید چه کسانی را جذب کنید. به طور مشخص به این پرسش ها پاسخ دهید:

  • چه کسانی باید شما را انتخاب کنند؟
  • چرا بیماران باید به شما مراجعه کنند؟
  • چه ارزش افزوده ای در کلینیک زیبایی و کاشت موی شما برای آنها وجود دارد؟
  • خود شما کدام خدمت زیبایی خود را بهتر ارائه می‌دهید؟

برای مثال برای جذب مشتری کلینیک کاشت مو و زیبایی روی کدام روش کاشت تاکید دارید یا بدانید که کدام خدمت جوان سازی خود را باید بیشتر تبلیغ کنید. و همچنین مشخص کنید که با کدام توانمندی خود بیشتر می‌توانید بیمار جذب کنید تا بازاریابی کلینیک زیبایی و کاشت مو نتیجه بخش باشد.

زیربنای بازاریابی و تبلیغات کلینیک زیبایی شما، پاسخ به همین سوال است که چرا باید شما را انتخاب کنند؟

تبلیغات کلینیک زیبایی و کاشت مو

برای انجام تبلیغات کلینیک زیبایی و کاشت مو و جذب هدفمند بیمار، سه مرحله اساسی را باید طی کنید؛ در غیر این صورت اگر بودجه تبلیغاتی خود را کاملا به هدر ندهید، حتما به جذب حداکثری از تبلیغات نمی‌رسید:

بستر تبلیغاتی خود را فراهم کنید: صفحه شبکه اجتماعی (اینستاگرام حرفه‌ای)، تلگرام فعال و یا داشتن وب‌سایت با لندینگ پیج مناسب

کمپین تبلیغاتی خود را طراحی و بودجه‌بندی کنید: اینکه چقدر هزینه برای کدام روش تبلیغاتی، در چه بازه زمانی، با چه پیام تبلیغاتی و برای جذب چه تعداد بیمار در نظر دارید.

قبل از شروع تبلیغات، روی آموزش منشی کلینیک برای جذب بیمار، وقت بگذارید: در غیر این صورت تمام زحمات شما ممکن است با پاسخگویی نامناسب و جذب پایین منشی، از دست برود.

لندینگ پیج برای تبلیغات کلینیک کاشت مو

اگر به دنبال جذب سریع مخاطب کلینیک زیبایی و کاشت مو با بودجه کنترل شده هستید، تبلیغات آنلاین در فضای تلگرام، وب‌سایت‌ها و اینستاگرام را در نظر بگیرید. برای هر کدام از این بسترهای تبلیغاتی، باید یک پایگاه مجازی داشته باشید که نقش بخش پذیرش مجازی کلینیک شما را بازی می‌کنند.

شما نیاز به یک لندینگ پیج دارید تا مخاطب بعد از دیدن تبلیغات شما، به آن مراجعه کند و مراحل قانع شدن و جذب در ذهن او اتفاق بیفتد. لندینگ پیج یا صفحه فرود به معنی یک صفحه مجازی است که به صورت اختصاصی برای مخاطب تبلیغ شما طراحی شده است و هدف از آن، دادن مهمترین اطلاعات مورد نیاز به مخاطب در کمترین زمان و با بیشترین اثرگذاری است.

در واقع لندینگ پیج بر خلاف وب‌سایت یا صفحات اینستاگرامی شما، با یک هدف متمرکز طراحی می‌شوند و دروازه جذب متقاضیان زیبایی و کاشت مو هستند. هدف از ساخت لندینگ پیج می‌تواند بر اساس اهداف کمپین تبلیغاتی شما، بسیار متفاوت باشد:

  • معرفی کلینیک و یا روش جدید مثلاً لیزر یا کاشت موی شما (هدف: برندینگ پزشکی برای کلینیک یا پزشک)
  • تشویق مخاطب به تماس و دریافت مشاوره با طراحی دکمه تماس که در گوشی‌های هوشمند، با لمس آن، تماس برقرار خواهد شد (هدف: تبلیغات و جذب بیمار)
  • تشویق مخاطب به ثبت نام و شماره تماس برای دریافت مشاوره تلفنی فوری (هدف: جذب فوری بیمار)

هر کدام از این اهداف را که دنبال کنید، در نهایت به جذب بیمار با بیشترین بازدهی برای شما منجر خواهد شد. چرا که به جای هدایت بیمار از تبلیغات به صفحه اینستاگرام یا صفحه اول وب‌سایت، مستقیما او را به یک صفحه لندینگ جذاب و قانع کننده کشانده‌اید.

محتوای اصلی در لندینگ پیج کلینیک زیبایی و کاشت مو

صفحه لندینگ پیج باید به شکلی طراحی شود که دقیقا به سوالات ذهنی مخاطب پاسخ بدهد. برای مثال ممکن است شما در تبلیغات کلینیک زیبایی و کاشت مو، روی دو مزیت رقابتی یا وجه تمایز خود مانور داده باشید؛ برای مثال روش جدید کاشت مو و امکان قسط بندی هزینه کاشت. حال اگر مخاطب بعد از دیدن تبلیغ، وارد صفحه اصلی وب‌سایت یا پیج اینستاگرام شما بشود، ممکن است کمی سردرگم شود.

از کجا باید بداند که شرایط اقساطی شما چگونه است یا این جدیدترین روش کاشت موی شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ بی‌شک همه این مطالب را نمی‌توان در یک بنر تبلیغاتی یا یک ویدیو کوتاه تبلیغاتی، جای داد. در میان انبوه پست‌های اینستاگرامی یا محتوای وب‌سایت شما نیز به سختی به این اطلاعات خواهد رسید. و از همه مهمتر، بعد از دیدن این اطلاعات، انتظار داریم مخاطب چه واکنشی داشته باشد؟

سیستم رزرو وقت کلینیک زیبایی

اینجا است که صفحه لندینگ شما باید کاملا برای تکمیل اطلاعات همین مزیت‌های مطرح شده در تبلیغات، طراحی شده باشد. مخاطب به به‌جای چرخیدن در منوی وب سایت شما یا گشتن میان پست‌های اینستاگرام، دقیقا مطالبی که برای جذب او آماده‌ کرده‌اید را مطالعه خواهد کرد. بهترین نمونه کارهای عمل کاشت موی خود را در همین صفحه قرار دهید. گواهینامه یا اعتبارنامه‌های خود را نیز می‌توانید برای افزایش اعتماد مخاطب، نمایش دهید. در نهایت مخاطب به یک گزینه مشخص در پایان صفحه می‌رسد:

  • همین الان تماس بگیرید
  • نام و شماره خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

به این ترتیب احتمال قانع کردن او برای ثبت شماره تلفن یا تماس مستقیم با لمس یک دکمه، بسیار افزایش می‌یابد.

برای چه کسانی می‌خواهید تبلیغات کلینیک را انجام دهید؟

در علم مارکتینگ پاسخ به این سوال را مشخص کردن مخاطب هدف می‌نامند. اساس هر تبلیغات و بازاریابی موثر در این است که اول مشخص کنید برای چه کسانی می‌خواهید تبلیغ کنید. بعد شروع به انجام تبلیغات نمایید. برای مثال اگر برای تبلیغات زیبایی خود برنامه ریزی کرده اید، باید بدانید که مخاطب شما جوان ها هستند و مثلا کمتر مرد مسنی به دنبال انجام خدمات زیبایی خواهد بود.

حال باید به این فکر کنید که بیمار کلینیک خود را از کجا پیدا کنید؟ برای مثال مخاطب مرد جوان شما بیشتر در کجا حضور دارد؟ اگر قصد پخش تراکت کاشت مو هستید، به کجا مراجعه کنید؟ و اگر به درستی تشخیص دادید که جوان ها را باید در فضای اینترنت پیدا کرد، در کدام بستر و شبکه اجتماعی پزشکان باید به آنها دسترسی داشته باشید؟

میبینید که وقتی به این سوال‌ها جواب دهید، تازه به روند تبلیغات کاشت مو و بازاریابی کلینیک زیبایی خود جهت دهی کرده اید. این کار یعنی مدیریت هزینه ها و دور نریختن پول تبلیغات.

بیمار کلینیک زیبایی خود را کجا پیدا کنید؟

شما ناگزیر هستید یا در فضای اینترنت تبلیغات کنید و یا به صورت حضوری و در محیط واقعی تبلیغ نمایید. هر کدام از این روش ها را که انتخاب کنید، باید نخست به مخاطب هدف یا همان بیمار کلینیک دسترسی داشته باشید تا به او پیام تبلیغاتی خود را برسانید و ممهم متن تبلیغات کلینیک زیبایی خود را درست انتخاب کنید.

برای مثال داروخانه‌ها و عطاری‌ها مهم‌ترین مکان‌هایی هستند که افراد طاس و بدون مو به آنها مراجعه می‌کنند. پس اگر قصد تبلیغات محیطی و فیزیکی را دارید، بهترین مکان مراجعه به چنین جاهایی است. از سوی دیگر، بسیاری از جوانان را در فضای اینترنت می‌توان در وب‌سایت‌های ورزشی یا پیشبینی فوتبال پیدا کرد. پس اگر به دنبال تبلیغات کاشت مو هستید، بد نیست سری به این فضاها نیز بزنید.

در کل برای شروع تبلیغات کلینیک زیبایی و جذب بیمار، اول مشخص کنید که مخاطب تارگت شده شما، در کجا تبلیغ شما را بیشتر تماشا می‌کند. اگر به دنبال خانم های میان سال برای انجام خدمات زیبایی و جوان سازی هستید، شاید بد نیست به وب سایت‌های نمایش فیلم و سریال خانگی یک گوشه چشمی داشته باشید. در حالی که دختران جوان برای انجام خدمات مراقبت پوست را می‌توانید در وب‌سایت‌ها یا کانال‌های دانلود موسیقی پیدا کنید.

وقتی محل حضور بیمار شما مشخص شد، حال باید آنها را با پیام های تبلیغاتی خود بمباران کنید!

آیا ارزان ترین روش تبلیغات کلینیک ها را می‌شناسید؟

در گذشته اولین و تنها روش تبلیغات این بود که تراکت و بروشوری در مکان‌های عمومی پخش شود و یا هدایای تبلیغاتی مانند ساعت در مکان‌های مختلف قرار داده شود. مثلا نصب یک ساعت در یک آرایشگاه مردانه، جلوی چشم مشتری که ممکن است از موهای کم پشت خود ناراضی باشد، روش خوبی برای تبلیغات کلینیک کاشت مو بود.

در دوره ای که رقبای کمی وجود داشت و یک کلینیک زیبایی به سادگی می‌توانست برای خود اسمی به هم بزند، این شیوه‌ها بسیار موثر بود. اما امروزه دیگر چشم و گوش و ذهن مخاطب از این اسم‌ها پر شده است و البته اعتماد زیادی هم تنها به یک اسم نمی‌کند. در چنین شرایطی چطور باید به او دسترسی داشت تا با پیام های تازه ذهن او را درگیر کرد؟

ارزان ترین و سریع ترین روش تبلیغات کلینیک زیبایی و کاشت مو، بی شک مراجعه به فضای اینترنت و تبلیغات مجازی است. اینترنت بستری را فراهم نموده است که یک کلینیک کاشت موی کوچک می‌تواند با صرف هزینه کم، با بزرگترین مراکز کاشت مو و زیبایی رقابت کند. دیگر مهم نیست که ساعتی که برای نصب در آرایشگاه‌ها تهیه می‌کنید، چقدر بزرگ باشد و هزینه آن چقدر در می‌آید! تنها کافی است که با صرف خلاقیت به جای هزینه بیشتر، یک ویدیو تبلیغاتی یا بنر جذاب‌تر بسازید!

پس در گام نخست، فضای حقیقی و محیطی را کنار بگذارید و روی اینترنت سرمایه گذاری کنید. البته برخی اصول اولیه و بسترهای محیطی را باید از قبل فراهم کنید. برای مثال ممکن است یک تابلوی ورودی مناسب برای شما به اندازه روش های تبلیغاتی دیگر، موثر باشد!

بهترین کلینیک بودن کافی نیست؛ آن را نشان دهید

تجربه بیماران در مراجعه به کلینیک و دریافت خدمت را قسمتی از برندینگ خود در نظر داشته باشید. یعنی از لحظه ورود مخاطب به کلینیک تا پایان دریافت خدمت مورد نظر، باید روی تک تک تجربه های مثبتی که به او می‌دهید فکر و تمرکز کنید. سپس تمامی این مسیر خوش آیند را باید به مخاطبان بالقوه خود نمایش بدهید.

فراموش نکنید که مردم به هر جزییاتی توجه می کنند. پس باید اطمینان حاصل کنید که بهترین تجربه ممکن را خواهند دید تا به شما اعتماد کنند. یعنی اگر شما فکر می‌کنید که در کار خود بهترین هستید کافی نیست. باید به همه نشان دهید که شما چرا و چگونه و چقدر بهترین هستید. اینجا است که باید روی بسترهای ارتباطی خود با مخاطبان تارگت شده تمرکز داشته باشید.

برای مثال آیا یک وب سایت فعال یا یک صفحه مناسب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دارید؟ آیا مخاطب شما می‌تواند شما را همان طور که ادعا می‌کنید هستید در فضای مجازی پیدا کند و ببیند؟ باید جوابی که به سوال “چرا باید شما را انتخاب کنند” داده اید را به خوبی همینجا نمایش دهید.

جذب بیمار کاشت مو در کوتاه مدت

اگر به دنبال بازاریابی کلینیک کاشت مو و جذب بیمار در سریعترین زمان هستید، بهتر است از تبلیغات اینترنتی و تبلیغ در فضای مجازی غافل نشوید. امروزه روش های زیادی برای تبلیغات در بستر وب فراهم آمده است که با کمترین هزینه، برای شما جذب بیمار انجام می‌دهد.

خوبی این روش‌ها این است که در هر لحظه می‌توانید آنها را کنترل کنید؛ متوقف کنید؛ شدت انجام تبلیغات را کم و زیاد کنید و در نهایت نتایج را بسنجید. بگذارید بهتر بگوییم:

در شیوه سنتی شما کنترلی روی دیده شدن تبلیغات نداشتید؛ اما در اینترنت هر لحظه می‌توانید تعداد نمایش تبلیغات را بدانید.

آماده سازی تبلیغات و پخش تبلیغ در فضای وب سریع و آسان است.

در هر ساعت از شبانه روز به مخاطب تارگت شده خود دسترسی دارید.

هر زمان که نیاز داشته باشید تبلیغات متوقف خواهد شد.

ابزارهای ارتباطی بیشتری با مخاطب در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال پیامک، پیام در بستر فضای مجازی و تماس تلفنی در کنار هم قابل دسترسی و استفاده است.

وسعت محدوده تبلیغات با هزینه کم بسیار زیاد خواهد بود و شما به مخاطب تارگت شده بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید

نتیجه هر تبلیغ را به صورت مشخص و جداگانه می‌توانید در لحظه بسنجید.

بدون محدودیت امکان تغییر پیام تبلیغاتی وجود دارد.

برای مثال استفاده از پنل تبلیغاتی در وب‌سایت‌های مختلف به شما این امکان را خواهد داد تا تبلیغات خود را به گوش مخاطب کاشت موی خود برسانید و هر زمان که نیاز بود، تبلیغات را تغییر دهید. به سادگی به بیماران کلینیک خود در شهرهای دیگر دسترسی داشته باشید. همچنین با روش‌هایی مثل مارکتینگ موتور جست و جو و یا ارسال پیامک نیز می‌توانید به حجم زیادی مخاطب دسترسی پیدا کنید.

جذب مشتری کلینیک زیبایی در بلند مدت

با این که روش‌های کوتاه مدت در بازاریابی کلینیک زیبایی و کاشت مو بسیار موثر است اما هزینه بیشتر نسبت به روش‌های بلند مدت دارد. در واقع نسبت هزینه به آورده آن کمتر است. از سوی دیگر روش‌های دیگری نیز هست که می‌تواند در دراز مدت جذب بیمار کلینیک زیبایی شما را تضمین کند. به بیان بهتر باید شما از ترکیبی از روش های زودبازده و بلند مدت استفاده کنید تا در آینده بیشترین نتیجه جذب بیمار را داشته باشید.

بازاریابی محتوا در فضای مجازی

برخلاف روش‌های تبلیغاتی دیگر در دیجیتال مارکتینگ پزشکی، این روش کاملا در دستان خود شما قرار دارد و می‌تواند با کمترین هزینه انجام شود. بازاریابی محتوا یعنی شما با تولید محتوای ویدیویی و جذاب در فضای مجازی مثل اینستاگرام و یا وب سایت خود، مخاطب تارگت شده خود را جذب کنید. با کمک تولید محتوای مناسب و کاربردی می‌توانید اثربخشی تبلیغات با روش های دیگر را بیشتر کنید.

اگر شما یک صفحه فعال در فضای مجازی نداشته باشید، مخاطب شما را برای انجام خدمات زیبایی انتخاب نمی‌کند چون نمی‌تواند شما را به خوبی بشناسد و به شما اعتماد کند. محل نمایش تجربه های خوب بیماران و نشان دادن بهترین بودن شما همینجا است نه در پیام تبلیغاتی. پس روی بازاریابی محتوا خیلی سرمایه گذاری کنید.

با انجام بازاریابی محتوا، شما در آنچه که بازاریابی جاذبه‌ای نامیده می‌شود فعالیت خواهید کرد. به این صورت بیمار کلینیک زیبایی خود را با اطلاعات ارزشمند روبرو کنید. تولید محتوای خوب یک راه درست و ماندگار برای بیشتر دیده شدن است.

بازاریابی ارجاعی

بر اساس یک اصل نانوشته حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از کسب و کارها در یک تا دو سال آغازین کار خود با شکست مواجه خواهند شد. اگر می‌خواهید جزو آن دسته نباشید، باید روی تمامی روش‌های موثر جذب بیمار کلینیک کاشت مو و زیبایی خود تمرکز داشته باشید. یکی از این روش‌ها بازاریابی ارجاعی است که به آن تبلیغات دهان به دهان هم گفته می‌شود.

یعنی اگر موفق به جذب بیمار کمی از روش‌های دیگر تبلیغاتی شده اید، سعی کنید از همین بیماران برای جذب بیمار بیشتر کمک بگیرید. ارائه خدمات با کیفیت در کنار آفرهای جذاب و حتی کمک گرفتن از اصول باشگاه مشتریان می‌تواند در بازاریابی ارجاعی و جذب مشتری کلینیک زیبایی  شما موثر باشد.

سئو و بهینه سازی موتور جست و جو

یک روش بلندمدت اما بسیار نتیجه بخش همین سئو یا بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جست و جو مانند گوگل است. یعنی شما وب سایت خود را به گونه ای بهینه سازی کنید تا در جست و جوهای اینترنتی دیده شود. به این شکل مخاطب تارگت شده شما خودش با سرچ کردن به شما می‌رسد و مستقیما به وب سایت خود شما مراجعه خواهد کرد. این یک روش عالی و ثابت شده برای جذب بیمار کاشت مو و جذب بیمار کلینیک زیبایی است.

برای انجام این کار بازاریابی محتوایی که در موردش توضیح دادیم، به کمک شما خواهد آمد. همچنین متخصصان فنی سئو نیز به شما کمک خواهند کرد تا با تغییر تگ های عنوان و سر تیترها و لینک های داخلی و خارجی و ابزارهای فنی دیگر، وب سایت شما بیشتر به مخاطبان تارگت شده شما نمایش داده شود.

اهمیت سئو وبسایت به اندازه ای است که بسیاری از کلینیک های زیبایی و کاشت مو برای انجام آن در یک رقابت تنگاتنگ هستند. با این حال شما هم اگر به فکر رشد و بازاریابی کلینیک زیبایی و کاشت موی خود هستید، دیر یا زود باید وارد این رقابت شوید. پس چه بهتر است که این کار را هرچه زودتر شروع کنید تا در آینده به هزینه کمتری نیاز داشته باشید.

سخن پایانی

روش‌های بازاریابی و تبلیغات کاشت مو و کلینیک های زیبایی بسیار متنوع است. هر کدام نیز مزایا و توانمندی های محدودی دارد. اینکه کدام روش برای شما مناسب خواهد بود کاملا به استراتژی و هدف گذاری شما در تبلیغات بستگی دارد. اگر در این زمینه نیاز به کمک و راهنمایی بیشتری دارید، با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

5/5 - (12 امتیاز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرور

مطالب مرتبط

برندسازی کلینیک پزشکی

برندسازی کلینیک پزشکی

برندینگ یکی از عناصر کلیدی در موفقیت هر سازمان و تجارت است، حتی در زمینه‌ی کلینیک‌های پزشکی. در این مقاله، به بررسی اهمیت و اجزای

فیجیتال مارکتینگ

بررسی فیجیتال مارکتینگ

آیا تا کنون کالایی را آنلاین خریده و انتخاب کرده‌اید که در فروشگاه آنرا تحویل بگیرید، یا یک کد QR را در فروشگاه اسکن کرده‌اید

پیمایش به بالا
بپرس
1
چت با ما
چت با eBgroup
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟