۱۰ مرحله سئو ویدیو یا فیلم در Youtube (قسمت دوم)

سئو ویدیو

ادامه مقاله‌ی ۱۰ مرحله سئو ویدیو یا فیلم در یوتیوب

  1. ابزار شورت

ابزار شورت YouTube یک راهنمای مقدماتی است که بینندگان ممکن است با ضربه زدن روی شورت در پایین برنامه YouTube، شما را پیدا کنند.

این یکی از مزایای ایجاد ویدیوهای کوتاه یعنی حداکثر 60 ثانیه است که در سئو ویدیو بسیار موثر است.

بینندگان ممکن است شورت را در بخش‌های زیر هم پیدا کنند:

  • در بخش اعلان های آنها
  • بررسی اشتراک آنها
  • در صفحه کانال شما

پس از ضربه زدن به ابزار Short ، بینندگان می توانند مشغول تماشای فیلم های کوتاه شوند.

همچنین باید #عنوانها را در عنوان یا توضیحات ویدیوی کوتاه خود قرار دهید تا به سئو ویدیو سیستم YouTube کمک کنید که شورت ویدئوهای شما را در سراسر YouTube معرفی کند.

از آنجا که شورت ویدئو کوتاه است ، چگونه بر زمان تماشای ویدئو و جذابیت آن تأثیر می گذارد؟

خوب ، سیستم کشف YouTube از زمان تماشای مطلق و نسبی به عنوان سیگنال هنگام تصمیم گیری در مورد مشارکت مخاطبان استفاده می کند و سازندگان را تشویق می کند تا همین کار را انجام دهند.

در نهایت ، YouTube به دنبال موفقیت ویدئوهای کوتاه و بلند است، بنابراین شما را تشویق می کند که بسته به محتوا ، طول فیلم های خود را مناسب کنید.

به طور کلی ، زمان تماشای نسبی برای فیلم های کوتاه و زمان تماشای مطلق برای فیلم های طولانی تر مهمتر است.

می توانید از گزارش حفظ مخاطب در YouTube Analytics استفاده کنید تا بفهمید بینندگان شما چه مدت مایل به تماشای محتوای شما هستند و متناسب با آن ویدئوی خود را تنظیم کنید.

شایان ذکر است که بازدیدهای Shorts مانند ویدئوهای معمولی محاسبه می شود. به علاوه ، مشترکین از تماشای شمارش شورت ویدئوهای شما به عنوان نقاط عطف برنامه Creator Awards به دست آوردند.

در اینجا برخی دیگر از بهترین شیوه های تولید ویدئوهای کوتاه مدت وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:
  • تمرکز خود را روی چند ثانیه اول قرار دهید تا توجه بینندگان را به خود جلب کرده و مطالب خود را سریع عنوان کنید.
  • به یاد داشته باشید که شورت ویدئو حلقه می زند ، بنابراین محتوای خود را متناسب با آن سرعت دهید و راه هایی را برای تشویق پخش مجدد در نظر بگیرید.
  • سعی کنید محتوای خود را با ترکیب یک لحظه ، رویداد یا آهنگ پرطرفدار مرتبط کنید.
  • با استفاده از صدای معتبر یا نشان دادن لحظه ای در پشت صحنه ، شورت ویدئو را ارتباط پذیر کنید.
  • با ایجاد محتوایی که بینندگان شما را آموزش می دهد ، سرگرم می کند یا باعث می شود احساس خوبی داشته باشند ، پاداش کوتاه خود را بگیرید.
  • می توانید شورت ویدئوها را در کانال اصلی خود ارسال کنید یا کانال دوم را راه اندازی کنید یا شورت ویدئوها را در قسمت Shorts در صفحه اصلی کانال خود قرار دهید ، که این امر باعث می شود بینندگان بتوانند بین Shorts و ویدیوهای معمولی طولانی مدت تفاوت قائل شوند.
  1. کارت ها و صفحه پایان

کارت‌ها و صفحه های پایان بینندگان شما را تشویق می کند تا اقدامی انجام دهند.

همانطور که گفته شد کارت ها اعلان های از پیش قالب بندی شده ای هستند که می توانید برای تبلیغ نام تجاری خود و سایر ویدیوها در کانال خود تنظیم کنید.

پس از تنظیم ، یک جعبه مستطیلی کوچک یا تیزر در گوشه سمت راست بالای ویدیو ظاهر می شود تا پیش نمایش پیام را به بینندگان شما ارائه دهد.

اگر طرفداران روی تیزر ضربه بزنند یا کلیک کنند ، کارت مربوط به ویدئو در زیر دستگاه پخش کننده دستگاه های تلفن همراه در حالت عمودی (یا در سمت راست ویدئوی شما در رایانه های رومیزی) ظاهر می شود.

اگر طرفداران روی تیزر ضربه نزنند یا روی آن کلیک نکنند ، از نظر آنها محو می شود.

به عنوان مثال ، اگر از یک ویدیوی خاص یا یک قطعه کالا نام برده اید ، می توانید در همان لحظه یک کارت اضافه کنید.

در اینجا چند نکته برای بهینه سازی کارت ها برایتان آورده شده است:
  • برای پیوند به سایر ویدیوها ، لیست های پخش ، وب سایت های مرتبط ، یا دعوت از مخاطبان خود برای خرید کالا یا حمایت از کمپین تأمین سرمایه جمعی از کارت ها و فراخوان های برنامه نویسی برای اقدام استفاده کنید.
  • از کارت ها در ویدئوهای قدیمی استفاده کنید تا جدیدترین بارگذاری های خود را نشان دهید یا تبلیغات تجاری یا کمپین های جمع آوری سرمایه را تبلیغ کنید.
  • در هر ویدئو حداکثر از پنج کارت استفاده کنید.
  • از کارت ها برای تبلیغ متقابل سایر سازندگان و اعتبار همکاران در ویدیوی خود استفاده کنید.

صفحه های پایان نیز ابزاری قدرتمند هستند که می توانند با هدایت بینندگان به موارد بعدی در پایان ویدیوهای شما ، زمان تماشای آنها را در کانال افزایش دهند.

می توانید آنها را به 5 تا 20 ثانیه آخر ویدئو اضافه کنید تا در دسکتاپ و تلفن همراه ظاهر می شوند.

در اینجا چند نکته برای بهینه سازی صفحه نمایش نهایی وجود دارد:
  • از صفحه های پایان برای تبلیغ حداکثر چهار عنصر مختلف استفاده کنید: یک ویدیو یا لیست پخش ، بینندگان را تشویق به اشتراک کنید ، کانال دیگری را تبلیغ کنید و به وب سایت های تأیید شده پیوند دهید.
  • در نظر بگیرید که در انتهای ویدئوی خود فضا را برای نشستن عناصر صفحه پایانی خود بگذارید.
  • از تیزرهای کارت و علامت های تجاری در آخرین صفحه استفاده نکنید زیرا هر دو نادیده گرفته می شوند.
  1. دوست داشتن و دوست نداشتن

آیا دوست داشتن یا نپسندیدن بر نحوه توصیه شدن ویدیوی شما تأثیر می گذارد؟

پسندیدن و نپسندیدن از جمله صدها سیگنالی است که YouTube برای رتبه بندی در نظر می گیرد. سیستم توصیه آنها از انتخاب یا عدم انتخاب برای تماشای ویدئو یاد می گیرد.

سیستم یاد می گیرد که بیننده چقدر از ویدیو را تماشا می کند و آیا راضی است. عملکرد کلی ویدیوی شما با ترکیبی از این عوامل تعیین می شود.

برای اطلاع از نحوه گزارش YouTube Analytics در حفظ مخاطب ، به YouTube مراجعه کنید. این می تواند به شما کمک کند بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.

خودتان می توانید ببینید چرا بسیاری از سازندگان YouTube از بینندگان می خواهند ویدئوی را لایک کنند. همچنین از بینندگان می خواهند که نظرات خود را ارسال کنند ، ویدئو را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و در کانال خود مشترک شوند.

همه اینها انواع تعامل و رضایت بینندگان هستند – همه آنها سیگنال هایی هستند که YouTube برای رتبه بندی در نظر می گیرد.

  1. “تازه ها” و بخش اکسپلور

YouTube به این نکته اشاره می کند که فید New to You با فید Explore متفاوت است.

گزارش شده است که کاربران YouTube شکایت دارند که فیدهای صفحه اصلی آنها با همان توصیه ها قدیمی برخورد کرده است.

بنابراین ، YouTube را در تلفن همراه به روزرسانی کنید. این به کاربران امکان می دهد فراتر از توصیه های معمول خود را کاوش کرده و انواع مختلفی از ویدیوها را که مربوط به علایق آنها است مرور کنند.

سوال این است که چگونه در سئو ویدیو، فیلم‌ها را برای فید جدید بهینه کنیم؟
  • با خواندن نحوه توصیه ویدیوها به YouTube شروع کنید.
  • سپس ، چند کلمه کلیدی تحقیق کنید.
  • و در نهایت ، از مغز خود استفاده کنید.

می توانید با پیاده روی طولانی ، حمام گرم یا نوشیدن به این روند کمک کنید.

فید Explore ، به بینندگان در YouTube کمک می کند محتوایی را که در سراسر جهان پرطرفدار است پیدا کنند. همچنین به بینندگان کمک می کند تا محتوا را در بخش خاصی مانند موسیقی ، فیلم و نمایش ، زنده ، بازی ، اخبار ، ورزش ، یادگیری و همچنین مد و زیبایی جستجو کنند.

کاوش لزوماً برای کاربران جداگانه شخصی سازی نشده است و توصیه ها علایق کاربران را در نظر نمی گیرند.

پس چگونه فیلم ها را برای فید Explore بهینه می کنید؟

با بررسی ویدئوهای پرطرفدار یا محبوب – مخصوصاً در بخش explore – شروع کنید.

سپس ، سریعاً ویدئوی جدید خود را ایجاد کنید که پس از تماشای بینندگان مورد علاقه یا محبوب ، در ویدیوهای پیشنهادی قابل مشاهده است.

این می تواند به شما در رسیدن به طرفداران جدیدی که ممکن است هنوز از کانال شما اطلاع نداشته باشند برسد.

  1. بارگذاری و لیست پخش

سرانجام ، برنامه منظم انتشار می تواند بینندگان را برای تماشای بیشتر به کانال شما می‌کشاند.

سپس می توانید از لیست های پخش برای کمک به آنها در یافتن موارد بیشتر مورد علاقه در کانال خود استفاده کنید.

برای اینکه علایق بینندگان را در خاطر داشته باشید ، بسیاری از سازندگان دریافته اند که تنظیم یک برنامه معمول انتشار به بینندگان کمک می کند تا بدانند چه زمانی انتظار انتشار بعدی شما را دارند.

مشترکین می توانند بارگذاری های جدید شما را در فید اشتراک ها پیدا کنند و بر اساس علایق خود می توانند اعلان های تلفن همراه یا ایمیل را انتخاب کنند.

نکاتی برای سئو ویدیو و بهینه سازی برنامه بارگذاری:
  • انتشار را در فواصل معین (مانند هفتگی) و در روزهای خاصی (به عنوان مثال ، هر سه شنبه) هدف گذاری کنید. فرکانس انتشار شما ممکن است به تعداد کارکنان و محتوای شما بستگی داشته باشد.
  • به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید تا به روندهای جستجو یا موضوعات به موقع پاسخ دهید. به عنوان مثال ، اگر اخبار فوری وجود دارد ، می توانید برنامه نویسی معمولی خود را تکمیل کنید.
  • سعی کنید ویدیوها را جدا کنید (به جای انتشار چندین فیلم در یک زمان). می توانید ویدئوها را بارگذاری کنید و سپس تاریخ ، زمان و منطقه زمانی مورد نظر خود را برای انتشار برنامه ریزی کنید.
  • وقتی قصد انتشار ویدیوهای جدید را دارید ، به بینندگان خود اطلاع دهید. به عنوان مثال ، می توانید آنها را در ویدیوها ، توضیحات ویدئو ، تریلر کانال و قسمت About به آنها اطلاع دهید.
  • علاوه بر این ، از لیست های پخش برای ارائه تجربه ای راحت برای بینندگان استفاده کنید تا بتوانند به راحتی تماشا کنند.
  • لیست پخش فهرستی مرتب از ویدئوهایی است که ایجاد می کنید ، اغلب با موضوع خاصی.
  • لیست های پخش می توانند به شما کمک کنند تا محتوای مورد علاقه خود را ، در حالی که خلاقیت و شخصیت کانال شما را نشان می دهد، بیشتر معرفی کنید.
  • می توانید ویدیوهایی را از کانال خود و سایر کانال هایی که تحسین می کنید ، قرار دهید.
  • لیست های پخش عالی می توانند بینندگان را برای مدت طولانی تری نگهدارند. برخی از سازندگان در مورد رویدادهای بزرگ لیست پخش می کنند. یا آنها لیست پخش “بهترین” را جمع آوری می کنند تا بینندگان بتوانند محبوب ترین ویدیوها را پیدا کنند.

با پیشرفت‌های سئو ویدئو همراه باشید

اجازه دهید از جایی که شروع کردیم ، به پایان برسانیم: سئوی ویدئو در طول سالها تغییر چشمگیری داشته است.

از این 10 مرحله برای سئو ویدیو و بهینه سازی فیلم ها برای جستجو و کشف استفاده کنید.

ما می دانیم که بینندگان یوتیوب به عنوان روش انتخابی خود برای تماشای محتوا روی صفحه های تلویزیون متمرکز شده‌اند.

در تکنیک‌های آتی سئو ویدیو شاید ادغام جستجوی صوتی این امر را در آینده آسان کند. یا شاید بودن در صفحه اصلی یا ویدیوهای پیشنهادی و موضوعات مرتبط ، جستجوی YouTube را به منسوخ کند.

بخش اول ۱۰ مرحله سئو ویدیو یا فیلم در Youtube

منبع: Search Journal

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *