Advertisements

کمپین تبلیغاتی

یک کمپین تبلیغاتی می‌بایست آگاهانه، کامل و خلاقانه باشد و در نتیجه آن تجربه برگزاری کمپین برای مخاطب، باید باعث ایجاد هم‌افزایی در انتقال پیام گردد.

در حال حاضر کسب‌وکارهای زیادی به شیوه‌های مختلف تبلیغات انجام می‌دهند و تبلیغات در دوره‌های زمانی کوتاه و آن هم فقط در یک رسانه و یا تبلیغات در رسانه‌های مختلف که یکپارچه نیستند، تأثیر مناسبی در یادآوری برند شما نخواهد داشت.


خدمات تخصصی برگزاری کمپین در eBgroup

eBgroup با گروه متخصصین خود به خوبی می تواند این کمپین ها را طراحی و هدایت نماید.

خدماتی که ما بصورت تخصصی به شما ارائه می‌دهیم:


کمپین خلاقانه

در تجارت هیچ چیز کارآمدتر از تبلیغات خلاقانه نیست. تبلیغات خلاقانه به یاد ماندنی تر ، ماندگارتر است ، با هزینه رسانه ای کمتری کار می کند و در جامعه هواداران بیشتری را جذب می‌کند

یک کمپین خلاقانه شامل عناصر کمیاب و غافلگیر کننده است و از ویژگی های معمول و آشکار دور می‌شود.در کمپین های خلاقانه تمرکز روی منحصربه فرد ترین موضوعات است.


کمپین دیجیتال

به اطراف خود نگاه کنید .چگونه می‌توانید با اطرافیان خود در هر سن و سال یا قشری در هر منطقه جغرافیایی ارتباط برقرار کنید؟ تنها روش موجود استفاده از دنیای دیجیتال و ابزارهای دیجیتال است

حال با کمپین دیجیتال شما می‌توانید مخاطبانتان را با معیارهای مختلف مثلا سن به دسته های کوچکتری تقسیم و انهارا برای رساندن دقیق پیامتان کنترل کنید.


کمپین ۳۶۰ درجه

کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه، یک کمپین تبلیغاتی کامل و خلاقانه است. به بیان ساده کمپین ۳۶۰ درجه یک کمپین بازاریابی یکپارچه است که تمام ابزارهای تبلیغاتی را با یک هدف و یک پیام تبلیغ به کار می‌گیرد تا پیام را به بهترین صورت به مخاطب منتقل کند. 

مهم‌ترین هدف در کمپین ۳۶۰ درجه برقراری ارتباط با مشتری است.


مسئولیت اجتماعی

ما نسبت به دیگران، محیط و شرایطی که با آن مواجه هستیم مسئولیم درگذشته کمپین‌ها فقط با اهداف تجاری برگزار می‌شدند اما امروزه وجود انگیزه های دیگری به جز نیاز در کمپین‌ها مانند احساس مسئولیت و یا ایجاد ارتباطاتی بیشتر باعث به وجود آمدن این کمپین ها شده است.

مسئولیت اجتماعی CSR ،تنها یک عمل خیر خواهانه به قصد کمک به نیازمندان نیست. بلکه امری است بنیادین که در محیط ٣۶٠ درجه امکان اثر بخشی به سازمان می دهد.