Advertisements

مدل سازی و استراتژی

یک مدل کسب‌وکار چارچوبی برای نحوه ایجاد یک کسب‌وکار یا شرکت است که نهایتاً ، پتانسیل های یک سازمان را تا ذات وجودی آن بصورت جزء به جزء تقسیم کرده و چارچوبی برای موفقیت و غلبه بر چالش ها را فراهم می کند.

یک مدل کسب‌وکار فرضیات اساسی و هرگونه نیاز اصلی در مورد سرمایه گذاری جدید را در خود نگه می دارد. به عنوان مثال، ممکن است گزاره ارزش اصلی وجود شرکت، مشتری، منابع اصلی و جریان‌های فرض درآمد را هدف قرار دهد. لذا کلیه فرایندها و خط مشی های کاری که یک شرکت اتخاذ و دنبال می کند بخشی از مدل کسب‌وکار است.

هر مدل کسب‌وکار ذاتاً دارای سه بخش است

  • هر آنچه که مربوط به طراحی و ساخت محصول یا خدمات باشد
  • هر آنچه که مربوط به فروش محصول یا خدمات، از پیدا کردن مشتری مناسب تا توزیع محصول باشد
  • هر آنچه که مربوط به نحوه پرداخت مشتری و چگونگی کسب درآمد شرکت باشد


خدمات تخصصی مدل سازی در eBgroup

eBgroup می تواند شما را با بهترین نوع مدل های کسب و کاری آنلاین آشنا و راهنمایی های لازم را از شروع تا پایان برایتان به همراه بیاورد.

خدماتی که ما بصورت تخصصی به شما ارائه می‌دهیم:

  • ایده و الهام مدل کسب‌وکار
  • تهیه و طراحی بوم کسب‌ و کار
  • تهیه بوم ارزش